image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Sometimes anything don't feel better than hot hot tea

Ma tõsiselt armastan talve. Eriti mõnus on kui kõik on paksu lumega kaetud ning õues mõnusalt külm, oled just väljast tulnud sooja tuppa ja naudid ilusad lumesadu veel aknast. No hästi seda vaid, siis kui tuba vaid oleks soe. Prrrr. Ma ei tea nii kui õues jahedamaks läks on radikas vähe leigemaks muutunud? Et siis suvel kütame täiega ja talvel mitte?  Igatahes olen nüüd ka teeinimeseks hakanud, sest see on ju nii hea soe. Rüüpan oma teed ja istund siin sooja teki alla. Esialgu leppin vast tavaliste marjateedega, aga varsti peab ikka om Pukka tee järgi tõttama.

I love really really love winter. It's just so good when everything is covered with snow and it's cold outside and then you come home and it's warm and you can watch snow falling. Well that all seem perfect, but..... Yes, there are but. I'm freezing in my room.It's weird when the weather started getting colder somehow the heater started getting also colder? So then when it's warm outside we give our best to hold our heater as warm as possible and when it's getting colder, then the warmth isn't that important? Am I right? Now I'm covered with a blanket and drinking hot tea. 







Share this:

CONVERSATION

4 kommentaari:

  1. Kõige soojendavam on ikka oma kätega korjatud oma aiamaa piparmünditee! Maheda Eesti meega kruusi põhjas :) Ära külmeta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, tuletasidki meelde, et mul kuskil kapis peaks isegi karbike piparmündiga olema :D

      Delete
  2. Kaheksa samasugust pilti ühest ja samast teetassist :D Inimesed saavad poindist aru siis ka kui ühe pildi paned :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See olen ju mina, kes ei suuda kunagi otsustada milline nüüd see kõige õigem on :D Seega miks valida, kui saab kõik panna? :D

      Delete

Powered by Blogger.