image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Kihnu

Mina käisin siis vahepeal Kihnus. See nagu juba igaaastane traditsioon, et seal pea ära käima. Igatahes ma ei mäletagi, et mõni aasta olek svahele jäänud, sest väiksena sai enamasti suvel ikka mitu kuud seal vanaema juures olla. Mul on isegi kahju, et tea seal enam ei ela. Kuigi tal oli võimalus vahepeal sinna tagasi minna, siis ta ei läinud.
Igatahes pool minu päevast möödus lammaste juures. Nad on lihtsalt nii armsad, eriti koomiline on see kui nad kõik korraga määgima hakkavad. Igatahes üks pisike must tall oli nii, nii armas ja ta oli ka ühtlasi ainuke, kes ei kartnud. Teised jooksid kohe eemale kui lähemale sain minna.

Ja järjekordselt sündis üks pisike tall. Juba mitmendat korda kui mina sinna lähen sünnib tall. Ainult selles oli mul seekord nii kahju, sest ta oli nii nõrk ja armetu, tavaliselt suudavad nad ennast jalule ajada, kuid see ei suutnud. Ja Ella ütles ju ka, et sellel lambal oli alles tall, nii et vaevalt, et see nüüd elama jääb.

Ja siis käisin Rock City juures mere ääres. Ma lihtsalt jumaldan seda randa seal. Männimets ka kohe juures. Igatahes see on ja jääb minu lemmikkohaks seal. Loomulikult leidsin ka sellel aastal auguga kivi, aga oma lolli peaga suutsin selle kogemata merre visata.

Ja siis viimasel päeval käisime majaka juures ja ei saa mainimata jätta, et sattusime väga õigel ajal sinna, sest tavaliselt majaka torni ei lasta, aga kuna olid merepäevad, siis seekord oli see avatud ja seal oli lihtsalt imeline vaade merele. Sinna läksime autoga, aga tagasi tulime jala. Umbes 5 kilomeetrit oli vist majaka juurest Kasemale. Igatahes selle ajaga hakkas päike hästi peale. Pluss praami peal oli ka terve aeg õues, nii et kokkuvõttes on mul põlvpüksid ja pluus selga päevitunud. No ja sadamasse minnes suutsin koperdad nii, et nüüd suur varvas katki.

Aga lõppkokkuvõttes oli tore ja ma arvan, et võib-olla augustis lähen jälle.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.