image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Mõningad uued ehted

Lego House(Ed Sheeran) - Brad Kavanagh

Järjekordelt üks minu praeguse hetke lemmiklaul. See on küll Ed Sheerani laul, kuid mulle meeldib Brad Kavanaghi järgi lauldud versioon palju rohkem.
Ja ma olen siis jälle haige. Paar nädalat tagasi oli alles palavik ja nohu ja nüüd uuesti. Mõtled küll, et võiks nii paljusid asju teha, aga ma olen terve nädalavahetus lihtsalt nii väsinud olnud, kindlasti põhjusi ongi siis  see vastik nohu. Nii et suurem osa mu ajast on möödunud sarja Grimm vaadates. Aga tegin juurde kolm paari kõrvarõngaid. Ning endale tegin ka üks õhtu kõrvarõngad. Nüüd on plaanis ka üle pika aja üks joonistus teha ja mul on kaks ideed olnud õlimaalide jaoks, mille kavandeid olen natuke kritseldanud ja vb ühe nendest ideedest võtan 12. klassis koolieksami jaoks kunstis. Mul on vaja nüüd lihtsalt siis suurem hulk lõuendeid osta - umbes 9 ühe töö jaoks ja 3 teise, nii et kokku siis on 12 lõuendit. Kavandi peal ei tundunudki neid nii palju. 



 Need tegin siis endale:

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.