image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

TV show what i watch

Viimasel ajal olen erinevates blogides tähele pannud, et blogijad jagavad lugejatega oma lemmikumaid seriaale. Üldiselt olen ma üldse suur seriaalisõber. Ehk kui mul on valida, kas vaatan filmi või mõnda sarja, siis enamasti kaldun sarjade poole, kui just tegu pole mõne väga hea filmiga. Eelmine nädalavahetus vaatasingi viimati filmi ''The Amazing Spider-Man'', mis oli väga väga hea ja mida soovitan soojalt, kuid üldjuhul mulle meeldib õhtuti enne magamaminekut vaadata mõne sarja osa ära. See on paari aastaga kujunenud omamoodi harjumuseks. Seega mõtlesin, et jagan ka oma lemmikuid teiega.

The Vampire Diaries
 

Supernatural
 

90210

Pretty Little Liars
 

Glee
 

Arrow
 

Beauty And The Beast
 

Haven
 

Grimm
 

Elementary

Olen vahepeal vaadanud veel selliseid sarju nagu The Secret Circle, Awkward, Dollhouse, Teen Wolf, Revenge, The Lying Game, Hart Of Dixie. Aga eespool toodud 10 on siis lemmikud, mida üitan reguaarselt vaadata. Millised lemmikud teil on?

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.