image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Film: Mina enne sind

Ma polnud enam ammu kinno jõudnud, siis nüüd käisin kohe kahel järjestikusel õhtul kinos, sest lõpuks tekkis võimalus minna. Ja filmidest ma polegi miskit ammu kirjutanud, sest lihtsalt pole nii head olnud vist, mis vääriks kohe jagamist. "Brooklyn" oli vist viimane selline film, mille kohta võiks öelda, et see oli väga hea. Aga reede õhtul käisin vaatamis filmi "Neetud naabrit 2" ja mis seal ikka  - tüüpiline komööda, mis vahepeal ehk ajab naerma, kuid mille naljad on üldpildis minu jaoks lihtsalt labased. Aga laupäeva õhtul käisin vaatamas filmi "Mina enne sind" ja ma olen siiani nii vaimustuses. Ma usun, et niipea, kui võimalik hangin ma selle omale arvutisse ka. See läks lihtsalt kuidagi nii hinge.


Film on Lou Clarkist, keda kehastab Emilia Clarke ja Will Traynorist, keda kehastab Sam Claflin, kelle pärast ma lõpuks filmi ikka vaatama läksin. Kunagi alguses tundus see trailer kuidagi nii hea, siis teisel hetkel jälle mitte ja peaaegu poleks seda vaatama läinud, aga kuna Sam seal ikkagi mängib, siis mõtlesin, et võiks ju siiski ära vaadata. Ja ma usun, et kui ma oleks seda kunagi hiljem kodus vaadanud, siis oleksin kahetsenud, et ma seda kinno vaatama ei läinud. Film ise räägib Loust, kes võtab vastu töö Traynorite häärberis, et hooldada Willi, kes on õnnetuse tagajärjel invaliidiks jäänud. Esialgu on see tama jaoks lihtsalt töö, et oma peret kuidagi ülal pidada, kuid hiljem on see tema joks rohkem kui lihtsalt töö, kuna ta on hakanud mehest hoolima ja ühtlasi on ka Will lõpuks natukenegi elu elama hakanud.


Üks ääretult armas film, milles on nii nalja kui kurbust. Ja minu jaoks ei olnud filmi lõpp ka üldse etteaimatav, sest ma arvasin, et asjad lähevad hoopis teistpidi. Ja nagu ikka ma ei hakka palju mainima, sest ei taha teie filmielamust ära rikkuda, kui te seda veel näinud pole. Muidugi lõpus ma mõtlesin veel tükk aega, et miks ta küll sellise valiku tegi ja ei jõudnud see mulle kuidagi kohele, aga nüüd mõeldes saan täielikult Willi valikutest aru, miks ta just nii otsustas.

Aga kokkuvõttes on see üks väga hea film mida soovitan kindlasti vaatama minna. Aga vahepeal võib pisar ka ikka silma kiskuda, peale mida võib kerget nina nuuskamist kuulda. Mille peale mu töökaaslane ütles, et tema siis küll ei saa vaatama minna, et sel juhul tuleb seda kodus vaadata, et pärast laiali oleva meigiga ära minema ei pea.

Kes veel juba vaatamas on käinud? Kuidas teile meeldis?

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.