image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Artistry kollektsioon Limited Life Color

Mõnda aega tagasi sain paki Amwaylt, mille sisu ühte osa ma teile juba tutvustasin SIIN ning kuna aeg liigub meeletul kiirusel edasi ja vahe on jäänud juba piinlikult pikaks, siis oleks viimane aeg nüüd teieni tuua ka paki teine osa, milleks oli Artistry kosmeetika. Mulle tohutult meeldib selle kollektsiooni pakendamisviis. See roosa selle musta kõrval mõnusalt kontrastne ja üleüldiselt olen ma jälle paki siuga väga rahul.


Esimesena jäid mulle pakist näppu lauvärvid, mis on väga mugavalt pakendatud. Esiteks on kasutatusel pintslit. Mina neid aplikaatoreid üldjuhul eriti ei salli, aga nende pintslitega on väga mugav lauvärve peale kanda, seda enam, et ei pea hajutamiseks teist välja otsima, vaid saab ka samaga töö ära tehtud. Värvid on mõnusalt mahedad ja sobivad omavahel väga hästi kokku. Komplekti tooniks on So Chich ning keskmiselt maksab see 54 € - tuvuda komplektiga saab SIIN. Saadaval on ka teine komplekt, kus värvideks on pärlmutter kuldne ja õrn virsikukarva toon. 


Ma võiks vist Amwayd tänada, kuna tänu nende pakkidele on saanud minust ka üks huulepulgasõltlastest. Varem ei julgenud ma väga neid kanda, kuna olen elu aeg oma huuli väheke ebasümmeetriliseks pidanud ja minu arust jäi mul vanasti huulepulk meeletult koledana. Kuid nüüd olen veidike arenenud, kuna ühtäkki hakkas neid mul kogunema ja imelik oleks olnud need kasutamata jätta. Seega olen ma nüüd lõpuks oma 23. eluaastaks ka huulte värvimise ära õppinud. Veider on seda öelda, kui vaadata, kui hästi tänapäeva 13-14 aastased meiki oskavad teha. Mina selles vanuses teadsin vaid, mis asi on ripsmetušš :D Aga see selleks, huulepulk on jällegi mõnusa maheda tooniga, mis sobib igapäevaseks kasutamiseks ning ma olend seda juba päris palju kasutanud, nii et ma ei imesta, kui see isegi varsti otsakorral on. Minu oma on toonis Soft Rose ning saadaval on veel ka toon Fuchsia. Huulepulgaga saate tuvuda SIIN ning hinnaks on sellel 28 €. 


Lisaks peitis ennast pakis veel kulmukomplekt, mis on mugavalt pisike, seega on seda äärmiselt mõnus kaanasas kanda. Muidugi plussiks selle puhul on see, et kaasas on tal veel ka pinsetid, hari ja pintsel. Komplekt koosneb kahest värvist ning vahast. Heledam värv on minu jaoks natuke liiga punaka alatooniga, aga miskipärast on ka mu Dermosili värvipaletil hele toon liiga punakas. Seega kasutan pigem tumedat, aga hajutan selle siis lihtsalt heledamaks. Ja muidugi vaha on üks väga hea osa sellest. Kui olen äsja kulmudes käinud, siis ma väga kulme täita ei taha, kuna muidu kipuvad nad liiga tumedaks minema, seega nii nädal - kaks peale kulmudest käimist piisab täiteks täiesti vahast. Viimasel pildil ongi mul ainult vaha kasutatud. Kodulehelt ma seda hetkel leida ei suutnud, seega eeldan, et see on hetkel läbi müüdud, kuid hinnaks peaks sellel olema 39 €.

Ning viimaseks oli pakis veel highlighter, mis oli siis minu joaks täiesti uudne kogemus. Alguses tundus mulle, et see ei teegi ju midagi, aga järgmisel korral kui õues oli ka päikest näha, siis päikesevalguse käes tuleb heledam koht esile küll. Tootega saate tutvuda SIIN ja hinnaks on sellel 39 €.


Ja lõppu siia veel üks pilt meigist, kus on kasutatud kõiki eelpool nimetatud tooteid ning lisaks veel ka Artistry lainerit. Põhjaks oli Bourjoisi Healthy Mix jumestuskreem. Meik püsis heal väga hästi isegi trenni pidas suhteliselt normaalselt vastu. Muidu ma trenni ajaks meiki peale ei jäta, aga huvi pärast tahtsin teada, kuidas see vastu peab, kui palav hakkab (PS! trenni tegin ikka kodus, spordiklubis või väljas treenides oleks sedasi end vast veidi imelikult tundnud). Nii et võite selle meigiga kuuma ilmaga klubitama minna küll. Muidugi see oli üks esimestest kordadest, kus mul meik õnnestus normaalselt, nii et lausa kahju oli seda hiljem maha võtta.




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.