image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Amway - G&H kehahooldus

Maikuus tõi kuller mulle Amway poolt ühe eriti suure ja raske paki, mis sisaldas endas G&H sarja kehahooldustooteid. Varasemalt oli neil sama sarja nimi Body Series, kuid siis minu mäletamist mööda ei olnud neil valikuvariante. Nüüdses G&H sarjas on need kategoriseeritud taastavaks ja toitvaks (Nourish+), värskendavaks (Refresh+) ja kaitsvaks (Protect+). Sarjas leidub nii seepe, duššigeele, kreeme kui ka deodorante. 


G&H kehakreemid on võrdlemise vedelad ja kiiresti imenduvad. Minu isiklik lemmik on rohelise sildiga ehk Refresh+ variant, kuna selle lõhn on mulle rohkem meelt mööda. Kuigi toime on neil mõlemal sama hea, aga lõhnas on vahe sees. Isiklikult eelistan ma pigem vedelaid kreeme, kuna alati on jube tüütud paksu konsistensiga kreemid ning eriti, kui see valgete juttidena kehale jääb, nii et seda meeletult kaua nühkima peab, et see lõpuks ilusti nahka imenduks. Naha teevad need mõnusalt pehmeks ja siidiseks ja eriti hea on seda kasutada  nüüd, kui reisiaegne päevitunud nahk hakkab kuivemaks muutuma.  Sest kui keha kreemiga üle käia on nahk jälle ilus särav ja pehme. Nii nagu ka kehakreem on ka kätekreem kiiresti imenduv ja teeb käed mõnusalt pehmeks. Ka töökaaslasel, kellele kreemi korra pakkusin, oli esimene reaktsioon, et issand, kui mõnusaks see käed teeb. Lisaks on kätekreemi tuubid 30 milliliitrised, seega on need parajalt pisikesed, et alati üks kotis oleks. 

Järgmiseks kategooriaks sarjas on pesuvahendid. On olemas nii duššigeelid, vedelseep kui ka tükiseep. Igale maitsele midagi. Jällegi minu lemmikuks on Refresh+ variant ja seda puhtalt oma lõhna tõttu. Toime on tegelikult mõlemal hea -  Nourish+ rahustab ja puhastab ning samal ajal suurendab naha niiskusesisaldust ning Refresh+ värskendab, pehmendab ja niisutab õrnalt nahka. Mõlemad pesugeelid on sulfaadi - ja triklosaanivabad. Ja igapäevaseks kätepesuks on olemas vedelseep, mis on lõhnavaba ja tegelikult olen alati nende seepe kasutanud ka näopesuks. Muidugi on neile kõigie müügl ka 1,6 liitrised täitepakendid.



Lisaks on nende sarjas olemas ka tükiseebid, mis on müügil kuueses pakis. Nagu ka vedelseep, siis ka tükiseep on lõhnavaba ning sobib ka väga hästi näopesuks. Kuid nüüd on nad välja töötanud ka jumet parandava seebi, mis sobib näo pesemiseks kohe eriti hästi. Muidugi jume parandamise osas ma praegu midagi kommenteerida ei oska, kuna suvisel ajal annab päike nahale mõnuse ühtlase pruunika jume, kuid puhastab see nägu väga hästi. Ma usun, et kõik teavad seda mõnusalt krudisevat puhast tunnet nahal. See seep jätab pestes täpselt sellise mõnusa tunde ja praegu suvise ajal on mu näonahk küllaltki rasuseks muutnud, seega rasu eemaldab see seep ka väga edukalt. 


Ning viimaks, kui oled pestud ja kreemitatud, siis on vaja ka ju deodorante. Sarjas on olemas nii rulldeodorant, kui ka pihustatav deodorant. Sama rulldeodorant on mul aastaid kasutuses olnud ning olen sellega alati rahul. Mulle meeldib, et see on praktiliselt lõhnatu, aga samas toimib hästi. Nüüd sain ka esimest korda pihustatavat katsetada ja see on ainus toode, mis mulle paraku üldse meelt mööda ei ole. Minu arust see eriti ei toimi. Üleüldiselt eelsitaks ma  pulkdeodoranti, mida neil kahjuks enam ei ole, aga kui mul on nende kahe valida, siis eelistan rulldeodoranti.

 Muidugi üks positiivne asi, mis ma selle sarja puhul nüüd tähele panin on see, et nende pudelid ja pappkarbid on valmistatud kekskkonnasõbralikult  - 100%-liselt tuuleenergiat kasutades ning pakendid on taaskakasutatavad. Seega, kui varasemalt olid nad suunitletud sellele, et kehahooldustooted ja kosmeetika oleks valmisutatud võimalikult loodsulikult, siis nüüd G&H sarja arendades on nad hakanud tähelepanu pöörama ka pakendite loodussõbralikumale tootmisele.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.