image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Nothing Like This

Jessica Lowndes - Nothing Like This
Mul on plaanis blogis väikesed muudatused teha ehk siis on mõte HälyEhted leht siia üle tuua, kui ma niikuinii kogu aeg ehetest uusi pilte lisan, siis ei näe mõtet kahe lehel, aga eks näha ole kui kaugele ma sellega jõuan. 

Suvel oli vist kui lubasin lisada pildid ehetehoidjast, mille tegin. Siiani pole me enamusele toale tapeeti seina (otsasein on ainult tapeeditud), mida on ka piltidelt pisut näha. Aga mõtlesin, et teen riidekapi tasutal pildi ära, sest isal pole hetkel aega selle toaga tegeleda, kuna tal on praegu palju tegemist ema poe mööbli tegemisega :) Nii, et ehteid on varsti võimalik ka uuesti poest osta, kuid täpset aega ma öelda ei oska.



 Ja selline on siis minu otsaseina tapeet, ausaltöeldes ma pole külgseinadele isagi sobivad tapeeti veel leidnud.


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.