image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Satinique juuksehooldusvahendid

Teine pakike, mis mulle enne jõule sülle potsatas oli Amwaylt ning seekord Santinique juuksehooldustooteid. Varasemalt olen ka juttu teinud Satinique Color Repair šampoonist ja palsamist, mida saate lugeda SIIT

The second goodie bag, which I recieved before Christmas was from Amway with Satinique hair products. Before I have written about Satinique Color Repair shampoo and conditioner, which you can read from HERE.


Smooth Moisture šampooni ja palsamit olen ma juba mitmeid aastaid kasutanud. Vahetevahel saab vahelduse mõttes miskit muud kasutatud, kuid pöördun ikka ja alati nende juurde tagasi. Neid kasutades on mu juuksed alati mõnusalt kerged ja pehmed. Ja kuna värvimine on aja jooksul juustele oma töö teinud, siis on mul võrdlemisis raske leida šampooni, mis mu pea ka puhtaks peseb ja see juures juustest välja tuleb. Ja eks selle šampooniga on boonus ka see, et juuksed püsivad puhtamad päev kauem.


Smooth Moisture shampoo and conditioner I actually have used for years now. Sometimes I'm using something else, but I'm still returing to these ones. Because when I'm using these my hair are so light and soft. And since dying my hair have made it's damage, its really hard to find shampoo, which comes out of my hair. And also with Santinique products my hair stay clean one day longer.


Kuid juuksemaski kasutasin ma esmakordselt. Jaanuari alguses olid ilmad päris külma võitu, mis muutis omakorda juukseid pisut kuivaks. Seega sain selle katsetamiseks väga ideaalsel ajal. Kasutan seda korra nädalas. Ja juukseotsad on tunduvalt siledamad, ega tunduvad vähem heinakuhjana, kui enne. Nii, et võib öelda, et juuksemask teeb kahjustatud juustega päris head tööd.

The hair mask I tried for the first time. In the beginning of January we had preddy cold weather so it was perfect time to try it out, since cold is making hair bit too dry. I have used it once a week and my hair feel much more silky. Before the tips of my hair felt a bit like hay. So it makes a perfect job to get damaged hair look better. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.