image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Küpsetamise aeg!

Ma olen viimasel ajal kokkamisega hoogu sattunud. Vahepeal ei viitsinud eriti midagi küpsetada, kuid nüüd ainult seda teekski. Paar päeva tagasi tegin muffineid ja need olid lihtsalt nii imehead. Need olid küll otse muffinipulbrist tehtud ja siis veel šokolaad sisse purustatud, aga siiski head. Tavaliselt eelistan hoiduda nendest poepulbritest, kuna mulle meeldib tainast raskemal viisil teha.  No üleeile tahtsin teha pannkooki, aga isa oli absoluutselt kõik munad lõuna ajal ära praadinud nii et pannkoogi lõbu jäi ära. Aga kuna meil leidsu kapis Vilma tordipulbrit, siis sain rabarberi kooki teha. Jälle pulber ja ma väitsin just, et tahan neis hoiduda. Aga pood oli ju kinni juba ja ma tahtsin midagi teha. Muideks see oli kell kümme õhtul ;) Ma tean, et mul tulevad igasugused head ideed alati õhtul. Ilmselgelt on see minu omamoodi kiiks.
Ja üleeile pusserdasin paar käeketti ka vahelduseks valmis. Nimelt sain lõpuks tellitud pärlid kätte ja ma lihtsalt ei suutnud oma näppe paigal hoida. Nii, et siit need kaks tükki. Aga viimasel ajal olen täiesti ideede puuduses ja poes ehtealus aina tühjeneb, nii et pean uusi ideid välja nuputama ;)
 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.