image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Again owls

Ma olen viimasel ajal öökullidest ikka väga vaimustsuses ja nagu ma kunagi varem kirjutasin tahtsin ma omale ka sõrmust. Nüüd ma sellega lõpuks sain. Ma olen ise selle üle väga õnnelik, sest sain selle tegelikult üsnagi odavalt, tean, et paljudes kohtades on need palju kallimad. Ja otseloomulik pidin seda ka eile koha kandma kui kätte sain!

 



Muidu pole vahepeal midagi erilist toimunud. Käin tööl, olen viitsinud pisut oma järjekatki edasi kirjutada. Ja muideks õues müristab. Ma lihtsalt jumaldan äikest, see on lihtsalt nii mõnusalt sünge. Aga taaskord hakkas kellegi auto signaal tööle, mis on juba praktiliselt terve päeva undand. Aga mina lippan nüüd pannkooke tegema. Jahm nüüd saan teha, sest meil on muna kogud :D Eks ma hiljem lisan siis pildid ka nendest.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.