image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

No longer blond!

Ja lõpuks ma suutsin oma kindla otsuse ära teha. Paar nädalat tagasi värvisin oma juuksed siis väljapestava värviga ära ja väheke heledama pruuniga. Kõik ütlesid, et värvi ikka püsivärviga ka. No ma olen ise seda juba ammu teha tahtnud. Mul olid värvid juba mitu nädalat tagasi ära ostetud, aga ikka kahtlesin, kas värvin või ei. Sest see tähendab seda, et olen oma blondist värvist täiesti loobunud, sest blondeerimine on minu jaoks suur ei.
Aga eile ma tegin selle ikkagi ära. Ema leidsis ka veidike vaba aega ja pani värvi pähe ja nüüd olengi brünett. I'm so happy! Ise olen lihtsalt superrahul selle tulemusega. Muahh! Ärge pange ühe pildi veidrat nägu tähele, aga see pilt millegi pärast meeldib mulle ja samas üks pilt on liiga hele, aga selles on ka midagi, mis mulle meeldib.
 

Lubasin eile, et teen pannkookidest pilti(mulle meeldib viimasel ajal küpsetisi pildistada), mis olid loomulikult koos maasika toormoosi ja vaniljekreemiga superhead, aga mul sai digika aku täpselt siis tühjaks, nii, et see plaan jäi ära.
Ja kuna mul hakkas täna üsna igav. Õigemini ei viitsinud midagi erilist teha. Palav oli ju kah, siis otsustasin natuke aega üle pika aja ka fotograafiale pühenda, ma pole mitu aastat enam lilli pildistanud. Ja ajamajast tegin ka ühe pildi. Ja kellapilti ma ise lihtsalt jumaldan Vahepeal tüütasära, aga täne tegin jälle mõned. Ja õhtupoole käisin koeraga põrgus koeraga jalutamas. No nagu ikka koer käis ujumas ka, aga seekord suutis ta mu ikka totaalselt märjaks teha, kui ta veest välja tuli :)
Nautige, siis pilte:
 
 
 
 
 
 





Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.