image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Mõned uued kõrvarõngad

No nüüd ma pole küll tükk aega postitanud, aga tegemist on olnud. Eelmine nädalavahetus käisime onu juures grillimas. Meil oli vaja siis grilli jaoks puid natuke peenemaks saada, aga kuna see neil uus korter ja kirvest seal käepärast võtta ei olnud, siis tõi ta toast suurema noa ja hakkas puud lõhkuma, aega võttis, aga sellega ta lõpuks puu pooleks ikka sai. Tahtsime pilti ka teha, aga see tuli alles liiga hilja pähe.

No ja vahepeal olen tööl olnud, või kui olen kodus olnud, siis palju tegemist. Nimelt hakkasin vana tapeeti seinast ära kakkuma. Võib olla oleks õigem öelda vanu tapeete, sest neid oli seal ligi seitse kihti ja lisaks kõige all veel ajalehe kiht ja no mõne kohapealt oleks see nagu kinni keevitatud seina külge.

Aga mul oli vahepeal ka aega mõned uued kõrvarüngad valmis teha. Siia lisan neli pilti. Tegelikult tegin veel kahed, aga need osteti juba ära ja ma ei jõudnud korralikke pilte teha.

 
 
 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.