image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Lõpuks jõuan siis selle postituse ka teha, plaanin seda kirjutada juba mitmeid päeva, kuid kuidagi ei jõua sellene. Viimasel ajal on lihtsalt nii palju kontrolltöid. Pluss lisaks ma jõuan lõpuks ka ''Tõe ja õiguse'' lugemiseni, mis võtab kindlasti palju vabast ajast. Ja ma olen vist enam vähem teinud otsuse ära, et 12. lõpus teen kusntis koolieksami. Aga selleks pean ideid nüüd kogumama, sest õpetaja mainis midagi piltide seerjast. Ja kätt peaks ka harjutama vaikselt jälle hakkama, sest pole ligi neli kuud juba pliiatsit kätte saanud. Kolmapäeval oli meil meremiili jooksmine, kuna ma ei jooksnud, siis pidin kohtunik olema, aga see oli jube. Kuna mere ääres oli nii nii külm ja vihma hakkas ka sadama. Lõppkokkuvõttes kui m akoju jõudsin olin läbimärg. Isegi mu vihmakindel jope oli läbi hakanud laskma. See oli ikka hea tunne kui koju sain.
Täna käisin peale kooli väheke poodides, sain omale lõpuks uued teksad, aga pea njärjekordselt neid veidike ümber õmblema, kuna need alt laiad, aga ma lihtsalt ei leia kuidagi sobivaid alt kitsaid teksasid. Ja New Yorkerist ostsin ühe ilus kaelakee ka, mille küljes on paabulinnu ripats. Mulle nii nii meeldib see ja lisaks oli see odav ka. Pildi lisan sellest mõni teien päev ilmselt. Ja eelmine nädalavahetus siis tegin kaks paari kõrvarõngaid ka juurde.

 
 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.