image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Peacock necklace

Aeg on lennates möödunud. Viimasest postitusest on ikka tükk aega mööda läinud. Tekib tunne nagu blogi oleks täitsa unuarusse jäänud. Aga palju tegemist on lihtsalt olnud. Nädalase sees kool, õnneks nüüd on raamatute lugemine mõneks ajaks läbi ja aega ka veidike rohkem. Ja nädalavahetusel olen tööl olnud, nii et lihtsalt ei jätku aega. Lõpuks näete ka pilti kaelakeest, mille ma septembri lõpus ostsin. Ma lihtsalt jumaldan seda paabulinnu keed.
Ja leidsin ka omale talvejope, millel puhvis krae küll veidike häirib, aga üldiselt olen rahul. See oli lihtsalt jope, mis mulle kõige rohkem meeldis. Ja täna ostsin saapad ja need on lihtsalt nii nii armsad ja seest nii mõnusalt karvased ja soojad. Vähemalt sellel talvel ei hakka siis loodetavasti jalad külmetama.
Varsti lisan ilmselt pildi ühest joonistsusest, mille koolis pidime tegema, veidike on vaja veel lõpetada. Ja mõned ehted olen ka teinud, nendest üritan ka pildid lähipäevil lisada.


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.