image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Hart of Dixie

Mul oli täna plaan ehetest pildid lisada ja mulle tundus, et täna jäid just head pildid, aga ikka pidid tehnika alt vedama. Tükk aega üritasin pilte arvutisse tõmmata ja kogu aeg jooksis laadimise ajal leht kokku, mis ajas mind tõsiselt närvi. Ja hiljem üritasin siis pilte vaadata ja absoluutselt kõikidel piltidel viskas ett kirja 'pildi viga'. Mulle küll tundus kahtlane, et paari viimase pildi ajal jooksis digaks mitu korda kokku, aga ma ei arvanud, et see kõik pildid ära rikub :(
Pealkirjast siis. Hart of Dixie on lihtsalt meeletult hea sari. Tavaliselt  ma sellist tüüpi sarjasid ei vaata, aga mul oli ükspäev igav ja otsustasin siis otsida mingi uue sarja, mida vaadata. Ja nüüd ootan põnevusega uut osa. Üldiselt on minu lemmikute nimekirjas sellises sarjad nagu Supernatural, The Vampire Diaries, The Secret Circle, The Lying Game, Lost Girl ja Pretty Little Liars. Ühesõnaga rohkem ulme/fantaasia. Aga jah, see sari on  lihtsalt nii hea ja Rachel Bilson on ka super näitleja.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.