image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Udu

Ma pole varem näinud veel, et terve päev läbi oleks õues selline, udud, et isegi naabermaja just eriti hästi ei näe, väga ähmaselt ainult. No ja täna siis olengi praktiliselt terve päeva toas passinud. Niisiis saigi mõned ehted juurde tehtud, homme lisan ilmselt pildid, loodan, et on hea valgus, et normaalsed pildid saada.

Isa tahtis täna minu tuppa otsaseina tapeedi ära panna, aga kui tapeeti ostmas käisime, siis ei arvestanud üldse, et mustrit kokku ajades tuleb ju kadu ka, nii et seina seda siiski veel ei saanud. Ema toob homme ühe rulli juurde. Loodetavasti seda ikka on veel ja siis saab ära tapeetida ja mööbli uuesti teise otsa nihutada ja teiselt toapoolelt vana tapeedi maha võtta, mis on jube tüütu töö.
Vahepeal tegin endale ühed kiiliga kõrvarõngad. Tegelikult olen ma selliseid juba ammu tahtnud, aga varem polnud lihtsalt selliseid kiile saada, lõpuks need sain ja ma lihtsalt jumaldan neid :)
 
 



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.