image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Vaheaeg!!!

Ja lõpuks saabuski see kauaoodatud vaheaeg. Nädala aega saab natukenegi kauem hommikul magada. Igatahes vaheajal nüüd pean kindlasti oma kunsti loovtöö ära lõpetama, sest praegu läks selle eest F sisse :( ja selle tõttu ka periood C, aga peale vaheaega saab selle asja korda aetud. Ja eesti keele kirjand läks ka nii metsa kui vähegi annab, kunagi olid komad mu lemmikud ja sain need alati õigesti paika, aga nüüd komavigade pärast sain keele eest 0 punkti, mis tähendab, et kaotasin sealt 20 punkti. Seda peab ka siis vaheajal täiendama, et parem hinne saada, sest E-ga ma kohe kindlasti rahul pole. Ma ju tean, et suudan paremini.
Ja nüüd siis need mõned ehted, mis ma vahepeal olen teinud. Need rohelised kõrvarõngad ei jäänud üldse nii valgel tasutal nagu ma tahtsin. Sulgi on lihtsalt tohutult raske pildistada, sest need ei taha kuidagi nii jääda nagu mina tahan.

 
 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.