image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Head vana aasta lõppu!

Selle aasta viimane päev siis. 5 ja pool tundi veel ja ongi uus aasta. Igatahes täna tegin meie pere tüüpilist jõulu  ja aastavahetuse magaustoitu. Ma ei tea, mis selle nimi on, nii et ma kutsun seda sedasi, kuna muul ajal me seda ei tee. Seda on imelihtne teha, vajab läheb ainult mandariine, piparkooke ja vahukoort(vähemalt üks suur pakk). Vormi põhi tuleb pisut vahukooreseks teha, et piparkoogid paigast ei liiguks, siis laod kihi piparkooke, katad vahukoorega ja siis kiht mandariine, siis uuesti vahukoor ja uuesti piparkooke, vahukoort, mandariine, vahukoort ja peale veel kiht piparkooke, et vahukoor selliseks vastikuks ei kuivaks. Nagu ma ütlesin on see imelihtne. Tavaliselt teeb seda ema, aga see aasta olen mõlemad korrad mina teinud.

Ja pidin juba eelmine nädal kuusest pilti tegema, aga sain selle tehtud alles täna.
Ja siis kaks paari kõrvarõngaid, mille ma eile tegin.
 

Ja head vana aasta lõppu kõigile!

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.