image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Väike shopping

Nüüd on siis kiirem aeg möödas ja saab niisama kodus vedeleda, mis on hea :) Viimased päevad enne jõule olid küll täielik hullumaja, eriti just pakkimise osas. Eriti 24. detsembril kus paljud inimesed tulid oma pakihunnikutega viimasel minutil, nii et pood pandi kinni  kell 16.00, aga kokkuvõtes saime alles poole viie aeg minema :) Ja eile läksin veel isaga linna kaasa ja siis sai mõningaid asjad ostetud. Löpakale ostsin uued klapid, siis vöö ja kaks pisemat küünelakki olid kõik 1€ ja sinine küünelakk maksid 0.65€ ja ostsin lõpuks selle linnuga sõrmuse ka ära, mida ma seppäläs juba pikemat aega olen vaadanud(viimane oli veel) ja maksis natuke üle kahe euro. Nii, et kõik need asjad on üliodavalt saadud. Lisaks nägin New Yorkeris väga lahedaid kingi ja täpselt minu number oli ka järel veel, aga konts oleks võinud lühem olla, siis oleksin ära ostnud ja maksid ka kõigest 3€. Aga jah kahjuks ma nii kõrgetega käia ei oska, nii et need jäid ostmata.
Lähipäevil on mul plaanis ilmselt ka kõrvarõngaid juurde teha ja kuna Port Artur I läheb remonti, siis saab seal asuvast lillepoest ehteid osta veel kuni 31. detsembrini. Peale seda saab neid osta vaid interneti teel.

 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.