image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Suvi läheneb

Cassie Steele - Shape Shifter

Tuletan meelde, Facebooki lehel on endiselt käimas fänniloos. 250 fänni täitumisel loosin välja kõrvarõngad. 
Loosimises osalemiseks mine SIIA.

Viimasest postitusest on päris pikk aega möödas juba. Olen siin vahepeal järgmise joonistusega tegelenud ja  peale see on, siis nüüd veel üks vaja teha :) Ja mõningad ehted olen juurde tehtud osas tellimustööna ja osad lihtsalt müügiks. Üks tellimustöö on veel ootamas, aga ennem ei saa teha kui materjalid käes ning võib-olla tuleb veel kaks tööd juurde. Eks ma varsti saan siis teada. Nii et tegevust ikka jagub. Pluss viimasel kahel päeval on nii nii ilus ilm olnud :)

Järgmine laupäev peaks mul vist töövestlus olema. Reedel saatsin neile kirja vastu, eks näha, mis nad vastavad. Kas neile sobib see aeg või mitte. Vähem kui kaks nädalat veel ja olengi 18. Kogu aeg tundus, et sinna on aega veel küll ja küll, nii et nüüd on lausa imelik mõelda, et kas tõesti juba 18.

Kui ma õigesti mäletan, siis mul peaks keemia eksam olema 28.mai, võib-olla oli 29.mai. Aga igatahes see tähendab seda, et millalgi peab hakkama selle jaoks õppima ka. Ei taha sellele isegi mitte mõelda. Õnneks on see vaid koolieksam. Ma ei kujuta ette, mis siis saaks kui ma riigieksamit peaks tegema. See oleks ilmselt jube, sest no keemia valikaines me teeme riigieksami ülesandeid ja mõned on küll sellised, et mitte midagi ei saa aru.
Tellimustööd:


 Need on tehtud müügiks:

 Ja need kaks veel saadaval:

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.