image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Lõpuks 18!

Nüüd olen ma ka siis lõpuks 18! Alt poolt leiate pilte kingitustest ja lilledest. Ühest kingitusest pole pilti, kuna hetkel pole võimalik sellest lihtsalt pilti teha. Tegelikult ma teadsin juba aasta algusest saadik, et mis ma vanavanematelt kingiks saan, kuna minu dokumentide asju vanaema ajada ei saanud ju. Nimelt siis vanaema ja vanaisa poolt on mulle kingiks reis. Pariisi :) See on küll bussireis, aga pole hullu, kuna olen juba ammu tahtnud Prantsusmaad külastada. Reis peaks olema 8-17 august, kui ma õigesti mäletan. Esimene ööbimiskoht on Poolas, teine Saksamaal, kolmas Brüsselis(pluss päev seal), seejärel kolm päeva Pariisis ja siis sama teedpidi ka tagasi. Ei jõua seda ära oodata :)

Pilt ema tehtud tordist. Nii hea oli :) See tort on nagu juba traditsioon minu sünnipäeval, aga see on väiksest peale mu üks vaieldamatu lemmik.

Emalt ja isalt sain siis 18 roosi, hõbedast kõrvarõngad ja kaelakee ning huuleläike(sellest huuleläikest räägin pikemalt mõnes teises postituses, see pole päris tavaline huuleläige). Ja ehete karp oli selline üliarmas lipsukesega:)


 

 Neljapäeval koolis saadus šokolaadid.

 Ja eile käisin siis sõbrannadega Steffanis söömas. Kingitus oli üliarmas. Piltidel on siis osa kingitusest(raha pildistamisel ei näe ma mõtet).





Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. palju õnne:) saan ka suvel 18 ja kingiks reisi pariisi. ei jõua samuti ära oodata:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.