image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Viimased ostud

Nüüd siis ka üks pikem postitus. Eile lõpetasin lõpuks joonistuse, mida alustasin aprillis. Lihtsalt ei jõudnud varem. Teen sellest homme eraldi postituse, kuna ootan vastust, kas tohin seda originaalpilti ka blogis kasutada. Ise olen seekord tulemusega enam-vähem rahul, kugi hiljem hakkavad pisikesed detailid silma, mida oleks võinud paremini teha. Aga nagu Picasso on öelnud: "Small details in drawings are like underwear. You never notice them until they're missing"

Ja esmaspäeval ma taipasin, et mul on juba kahe nädala pärast, nüüd siis 1 nädala ja 5 päeva pärast Keemia koolieksma. Kuigi kui vaadata eelnevate aastate eksameid, mis õpetaja mulle andnud on, siis ei tohiks midagi hullu olla. Ja no parem on see sellel aastal ära teha, sest siis on 12. klassis üks eksam vähem.

Ja mõningad viimased ostus, mis ma teinud olen.

See huuleläige oli küll kingitus, aga lubasin sellest siis pisut rohkem rääkida. Tegu on siis Amway tootega, Esialgu tundus nagu täiesti tavaline huuleläige, kuid küljel on peegel ning kui korgi pealt ära keerad, siis hakkavad seal all tulukesed põlema, nii et kui huuleläiget peale kannad, siis see valgustab huuli. Ise olen selle tootega väga rahul. Toon on täpselt selline, mida mina kannan ehk siis selline mõnus mahe, mitte liiga erk. Ja lisaks on sellel sees ka piparmündi ekstrakti. Lõhnab natuke piparmündilikult ja huultele kandes jääb selline mõnus pisut õhetav tunne. Ja kaasaskandmiseks on see super, seda enam, et nüüd ei pea eraldi peeglikest kaasas kandama :)
 

 Kaks uut küünelakki, mõlemad, siis sinised. Mul on viimasel ajal sinisehullustus, kapis väga palju riideid sinised ja poes ja ka esimesena pilk ikka sinistele asjadele(vanasti oli musta tooniga sedasi). Heledamat pole veel katsetanud. Aga tumedamat tuleb kaks kihti panna, siis jääb ilus erksinine toon. Mõlemad on ostetud Femmest ja kumbki maksis 1€.

 Kaks Avaoni toodet, mis ma viimasel kahel korral olen tellinud. Esimene on virsiku näomask, mis lõhnab lihtsalt imehästi. Ja lisaks heale lõhnale, teeb see veel ka näonaha pehmeks. Ja teine on kehakreem, mida olen jõudnud korra kasutada. Minu arust sellel on õrn kookose lõhn, kuigi peal on kirjas, et see on madli ja kakaovõiga. See teeb samuti naha mõnusalt pehmeks. Viimasel ajal olen rohkem hakanud pooldama Avoni tooteid. Oli mingi hetk, kus mulle need üldse ei meeldinud. Näomask maksis 3.20€(kui ma õigesti mäletan), kehakreem oli 3.90€ ja tasuta sai kaasa pesugeeli, mille unustasin pildile lisada, hiljem tuli alles see meelde.

Ja kolmas pildil olev toode on jällegi Amway toode. Tegu on shampooniga, see peaks olema kõõmavastane, tahtsin küll tavalist, aga ütlesin emale liiga hilja, et sealt shampooni tahan, seega sai ta veel kähku ühe kõne teha, et üks see shampoon veel juurde pandaks. Minu arust tegelikult väga vahet pole, kuna see mõjub mu juustele väga hästi. Viimasel ajal ei tahtnud ükski shampoon mu juustest enam korralikult välja tulla ja selle tõttu jäid juuksed sellised karedad, aga see shampoon tulev väga kiiresti välja, pluss teeb juuksed siidiseks. Nii et selle viimase tootega olen ma kohe eriti rahul. Hindma ka täpselt ei tea, kuna ema ei võtnus sellel korral selle eest raha, aga minu teada peaks see jääma sinna 4-5 € vahele.

 Päikseprillid, mis ma ostsin Port Artur I avamisel. Ma küll poe nime ei mäleta, aga see on seal see uus ehetepood, mis on Tallinn Dollsi kõrval. Nende hinnaks oli 22,90€. Kuna need nüüd olid kallimad kui eelmised, siis loodan, et peavad ka vastu.


Rexona Facebooki lehel on käimas kampaania, kus on võimalik omale tasuta saada nende deodorandi 30 ml proovipudel. Sain ka täna oma paki kätte ja eks ma siis mõni päev katsetan ka selle järgi. Üldiselt pooldan rohkem rull-deodorante, aga eks saab nüüd ka see ära katsetatud. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.