image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

What Makes You Beautiful

One Direction - What Makes You beautiful
Eelmisel nädalavahetus oli mul kaks töövestlust, mis olid üldse mu esimesed töövestlused. Pühapäevasel vestlusel mõned küsimused, olid küll kohati sellised, millele lihtsalt ei osanud kuidagi vastata, aga muidu polnud hullu midagi. Täna käisin Strandis siis ka proovipäeval ning järgmisel laupäev on ka teine proovipäev, peale mida pean ära ütlema, kas tahan sinna tööle minna või mitte. Ja praegu olen juba oma otsuses üsna kindel, kuna  suvi juba üsna lähedal ja Taanist pole hetkel ka mingeid vastuseid tulnud, seega on ilmselt targem siinne pakkumine vastu võtta.

Neljapäeval suutsin kehalise tunnis korvpalli mängides oma selja kuidagi ära nikastada, nii et viimased päevad on see üsna valus olnud, õnneks nüüd hakkab tasapisi üle minema. Loodan,et esmaspäevaks on selg enam-vähem korras, kuna meil on cooperi test ja ma ei viitsi seda hiljem järgi teha. Ja neljapäeva õhtul käisin veel Port Artur I avamisel. Ma ei saa aru inimestest, kes sinna praktiliselt sisse jooksid. Oleks oodanud midagi enamat, selles suhtes, et maja remont ei ole veel päris valmiski, seega oleks nad võinud avamise millalgi hiljem teha. Aga vähemalt sain uued päikseprillid, mida mul vaja oli, kuna eelmistel kokkus üks klaas eest ära.

Ja mõningad uued kõrvarõngad ka, mis ma siin vahepeal olen juurde teinud.

Selle tegin endale:
 
Ja need on müügiks:





Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.