image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

What Doesn't Kill You Makes You Stronger

Glee - What Doesn't Kill You(Stronger)

Täna on siis mõnes mõttes hea ja mõnes mõttes halb päeva. Hea uudis oli tänase päeva puhul see, et sain keemia eksami B(5). Kuid kogu hea tuju keeras vussi see, et suutsin hakatuspaberite sekka panna joonistuse tellimustöö. Panin esmaspäeval korra keemia asjad selle peale ja kui ma eile otsustasin keemia paberipahna ära visata, siis suutsin joonistuse koos nendega ära visata. Ja ema oli just täna pliidi alla tule teinud ja selle ära põletanud. Ta oli veel tükk aega mõlenud, et jätaks alles, aga lõpuks viskas ikka minema. Ma olin siis nii vihane, enda peale, mitte ema. Lisaks suutsin jala vastu tooli ära lüüa, nii et nüüd ilutseb mu jalal üks valus sinikas. Ühtlasi väga halb päev ikka. Aga eks ma hakkan siis uuesti algusest peale(õnneks see veel valmis polnud). Ja sain teada, et mul sellega jaanipäevani aega, seega peaksin selle valmis küll saama. Isa ütles selle peale, et harjutamine teeb meistriks ehk siis äkki tuleb uus veel paremini välja :) Loodan, et siis ka tuleb:)

Aga nüüd ehted, mille eile lubasin postitada.
Tellimustööd(kõik ühele inimesele)




Tellimustöö

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.