image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Väike sneak peek

Aura Dione - Geronimo

Väike sneak peek(ma lihtsalt ei tea kuidas seda eesti keeles normaalse sõnaga nimetada), siis asjast, mida täna tegema hakkasin. Nagu pildilt aru saate, siis on tegemist millegi pitsilisega. Laia satiinpaela unustasin ikka eile osta, seega tuleb homme see ära osta ja siis saab õmblemise juurde asuda. Kui see nii välja tuleb nagu minu peas ettekujutus on, siis läheb see ilmselt ka müüki. Ja ma tõesti loodan,et tuleb välja, sest selle tegemise mõte on mul peas juba tükk aega olnud.

Ja kolm päeva veel ja siis on vabadus.Kuigi homme on veel korralik koolipäev, neljapäev peaks vaba olema, kuna sain kõik oma tegemata tööd tehtud. Ja reedel kell 15.00 on aktus, kuna ennem seda on koolis hulgaliselt eksameid, siis ei toimu ka mingeid tunde(õnneks).  Või no päris vabadus pole ka, kuna täna sain kätte oma töögraafiku ja esmaspäeval olen tööl. Kuigi minu jaoks on see siiski omamoodi vabadus, selle alla mõtlesin siis seda, et ei mingeid koduseid töid. Pealegi tööl käies on motivatsioon olemas, eriti kui millegi jaoks raha on kokku vaja saada. 

 
 


Nii ja nüüd hulgaliselt pilte hobustest. Nad on lihtsalt nii võrratult ilusad loomad. Alati kui ma rattaga vanaema juurest tulen ja nad eespool on siis ma pean seisma jääma ja neist pilti tegema või neile pai tegema. See on väiksest peale lihtsalt harjumuseks muutunud. Hobustega pilte sellel korral ei töödelnud(kontrasti lisamist mina töötlemise sekka ei arvesta), ainult kahele pildile sai filmiefekti lisatud. Tahtsin lihtsalt, et need pildid naturaalsemad jääks.



See pilt on veider, aga mulle see millegi pärast meeldib.






Sellele sai natuke efekti lisatud.





Ja sellele ka.

Lilled, mis minult viimasel ajal tohutult aega röövivad, aga neid korjates õnnestub mul ehk uue fotoka raha kokku saada. Ja ma tahaks nii nii väga selle kätte saada enne Prantsusmaa reisi.



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.