image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Suurem kogus pilte

ZZ Wards - Til The Casket Drops

Nüüd siin, siis suurem hulk pilte, mis einud olen. Tean, et neid on kuidagi väga palju seekord. Kuid mul on komme teha väga palju pilte ühest objektist ja siis ma ei suuda oma lemmikuid välja valida, mis siia postitada.  Siinkohal pean silmas just jaanipäeva lõkke pilte. Neid on mul arvutis veel palju palju, kuid lõpuks suutsin lemmikumad välja valida. Homme veel ja sii süks päev lõpuks vaba ka. Kuid õnneks on nüüd järgmine nädalvahaetus vaba ja siis on plaan ilmselt Kihnu minna, kuigi päris kindel see veel pole.
Ja vot selline lahe auto oli ükspäev naabermaja ees. Kiiruga tegin ühe pildi ka, kuigi olenemat asellest, et selle kiiruga mööda minnes tegin, suutsin ikka esimesest bussist maha jääda(õnneks läks 5 minuti pärast teine buss). Mul on viimasel ajal tulnud juurde tobe komme viimasel minutil kodust välja minna.
 

 


























Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.