image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Stereo Hearts

Glee - Stereo Hearts
(Mulle on viimasel ajal tohutult hakanud meeldima Glee versioonid lauludest.)
Lõpuks siis üks päev, kus on aega ka kodus midagi teha. On küll kolm põhimõtteliselt vaba päeva olnud, aga ikka on aeg kuskile ära kadunud. Seega täna oli siis päev, kus sain terve päeva kodus olla. Ja sain lõpuks ka suurema koristuspäeva teha. Ma ei saa aru, kuidas mul koristamise käigus ilmub alati välja hunnik asju, mis oleks võinud ju tegelikult juba palju varem ära visata. Igatahes koristamise käigus leidsin üles ka oma klassipildi, mis vahepeal lootusetult kadunud oli. See oli ühe vanem Buduaari ajakirja vahel ja mul pole õrna aimu ka kuidas see sinna sai. Igatahes nüüd leidsin selle üles ja panin selle oma riidekapi külge. Mõningaid pildid ja ostud, mis viimasel ajal tehtud. Üle pika aja külastasin kaltsukaid ja sain kokku omale neli uut pluusi.
Jäätis maasika toormoosiga ja panin veel värskeid maasikaid ka peale.

Minu digikas otsustas pudeli asemel hoopis tapeeti teravustada,
seega pilt natuke udune. Mybelline FIT  Me jumestuskreemi ostsin
umbes kaks nädalat tagasi. Maksis 10 € ja mingeid sente ka.
Mul pole üle pika aja nii head jumestuskreemi olnud. Super hea toode.

Need tegin endale reede hommikul, kuna tahtsin mingeid kõrvarõngaid,
 mis pluusiga kokku sobiks. Seega sai kiiresti sellised tehtud.


Selle pealmise pluusi ostin Pärnus Abakhani juures olevast kaltsukast.
 Maksis 2.20€.  Selle alumise valge topi (3.90€) ja musta pitsist topi(2.90€)
ostsin Tori kaltsukast.

Lilla pluusi ostsin ka Tori kaltsukast ja see maksis 4.50€.


Ja need retuusid sain Seppeläst 2 euroga.


Kaua kadunud klassipilt:)


Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

Powered by Blogger.