image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ehted

Täna oli nüüd vahelduseks üks vaba päev ka. Ja seekord vedas vähemalt ilmaga ehk sai siis enamus päevast õues olla. Millegi pärast on mu vabadel päevadel olnud kogu aeg ebaõnn. Pean silmas just ilma. Nii et tegin kolm paari kõrvarõngaid juurde. Ning see on nüüd esimene ear cuff minu poolt, mille jaoks peab kõrva all osas kaks auku olema. Ja loodetavasti jõuan millalgi õmblustöid ja jätkata. Mul tuli juba uus idee, nii et see millest pidi alguses seelik tulema tuleb hoopis pluus.Lisada tuelb nüüd küll varrukate osa, aga ma usun, et see pole väga raske. Kuna seelikuna ta ei jää nii lainesse nagu ma tahaks. Nii, et seeliku teen millalgi uuesti ehk siis võtan laiema tüki riiet, et piisavalt lainetama jääks:)



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.