image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ostud

Nii jälle siis üks viimaste ostude postitus. Postituses on siis asjad, mis olen viimase paari nädala jooksul ostnud. Ma usun, et üsna varsti tuleb veel üks piltide postitus, kuna erinevaid pilte, mis teinud olen on nüüd mõne päeva jooksul päris palju kogunenud. Ja ilmselt varsti varsti saate näha ka pluusi, mis mul hetkel pooleli on, sest ostsin varrukate jaoks ka riide(suustin enne riide ostmist midagi valesti arvutada, nii et riidest ei tulnud välja). Aga nüüd siis ostud!

Näopesugeel. See sisaldab endas selliseid pisikesi terakesi, mis siis masseerivad näonahka, kui seda näo peale kanda. Kui võib nii öelda, paremini ma seda väga seletada ei oska. Tellitud on see Amwayst ja maksis vist midagi 9 euroga. Ma täpset hinda ei mäleta, sest sealt tellidest tuleb hinnad ümber eurodeks arvestada.

Need ostsin, kuna tahtsin kõrvarõngaid, mis sobiks kokku sarnase kaelakeega, mis mu eelmiste ostude postitusest leiate. Need on ostetud Pärnu rüütli tänava avatud ehetepoest. Maksid 0.96€.

Peapael, mis on ostetud Seppäläst. Plaanis mul mul seda täiendada sulgedega. Ja see maksis 2.58€.

 
Esimesed kaks sõrmust on ostetud  ka Rüütli tänavast. Seda pruuni olete juba Kihnu postituses näinud ka.Mõlemad maksid 0.96 € Ja see lilla on ostetud New Yorkerist ja maksis 1€. see tume ring, mis seal peal on eile ole tegelikult nii tugev, aga piltidel jääb see millegi pärast kuidagi eriti tugev.

 

Ma ei teagi kuidas seda nimetada. Igatahes käib see juustesse. Kui keefi vaatab sarja ''Kodus ja võõrsil'', siis seal tegleasel nimega Ruby on suled juustes. Ma olen alati nii vaimustuses nendest seal juustes ja seejuures olen endale ka neid tahtnud, seega nüüd lõpuks siis sain. Osteud on Seppäläst ja maksis 1.98€. Ja pilt ka kuidas, see juustes on. Pole küll tervenisti näha, aga vähemalt saab aru, kuidas see jääb.

Ja see pluus on ostetud Humanast. Tegelikult on see pood mulle kuidagi nii vastumeelne ja miski mind väga sinna poe poole ei kisu. Aga kuna mul oli bussini küllaltki palju aega ja vihma hakkas ka sadama, siis otsustasin sisse astuda. Sain siis sellise pluusi 2 euroga. Nagu näete siis alt äär narmendab. kuna see oli alt kroogitud ja see ei meeldinud mulle, siis arutasin ääre üles. Nüüd pean selle uuesti ära õmblema.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.