image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Kihnu

Eile käisin siis Kihnus. Tegelikult arvasin, et ma see aasta sinna ei jõua, kuna mul on üsna tihe graafik, kuid korra sai ikka ära käidud. Minnes oli Pärnus jube kehv ilm. Müristas ja sadas ehk siis kui praamile jõudsime, siis olime üsna märjad. Kuid Kihnus oli selle eest väga palav ja päike paistis ning selle tõttu sain ka tobedad trandid pluusist kätele. Aga kurta pole midagi, sest iseenesest oli tore ja mõnus päev. Tegelikult on pilte veel palju palju, aga osad merel tehtud pildid, lisan millalgi hiljem. Ja seekord on mind ka natuke rohkem piltide, kuna seekord ei olnud ma siis vahepeal ise kaamera taga. Kuid ülejäänud pildid, kus mind ei ole, on ikka siis minu tehtud. Tegelikult oli mul plaanis see postitus juba eile õhtul teha, kuid olin pilte teinud rohkem kui arvasin, seega läks nende sorteerimisega ikka üksjagu aega.































Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

  1. Väga mõnusad pildid.

    Minu blogis toimub hetkel giveaway, osale sina ka! Mida rohkem reklaamid seda suurem on võimalus võita!
    http://vita-e-stile.blogspot.com/2012/06/giveaway.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.