image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Juulikuu glamboxi arvustus

Kuna avaldati soovi, et võiksin rääkida, kuidas kuivšampoon toimib, siis mõtlesin, et räägin siis juba enamustest karbikese toodetest, mida katsetasin, kuid esimesena siis kuivšampoon.

Batiste kuivšampoon ''originaal'' 50 ml. Esialgu paari salgu peal proovides oli tulemus efektiivsem  ja selle tõttu olid minu ootused ka suuremad. See tõesti jätab juustest puhtama mulje, kuid juuksed ei jää siiski nii kohevad ja säravad kui pead pestes. Kui seda suuremas koguses pähe lasin, siis ehmatas alguses päris ära, kuna mul on tumedad juuksed, siis esialgu jäi see väga hallina, kuid kui korralikult käteka laiali ajada, siis ei jää eriti midagi näha. Just nimelt, eriti ei jää näha, kuid kohati mulle tundus, et see jättab juustele pisikest heledat tolmu. Mainiks ära ka selle, et mul on juuksed üsna paksud ehk siis paksudesse juustesse on seda väga tüütu panna, seega eeldan, et need kellel on õhemad juuksed, saavad ka parema tulemuse. Aga päeva lõpuni püsisid juusked sellisene nagu need olid peale kuivšampooni juustesse panemist.

Rich intensiivne niisutav šampoon 80 ml. Wow, see on tõesti kiitmist väärt toode. Ma ei ütleks, et mu juukse otsad just väga katki oleks, kuid natuke ja juba peale selle toote ühekordset kasutamist näevad mu juukseotsad nii elujõulised välja. Lisaks teeb see juuksed mõnusalt siidiseks ja annab neile ilusa õrna läike. Arvasin alati, et see toode ei ole nüüd nii hea, kui enamus seda väidavad olevat, kuid nüüd pean ka mina nendega nõustuma, sest see on. See on  šampoon, mille täissuuruses toote tahan ma omale kindlasti millagi osta. Ja juuksed püsisid selle šampooniga puhtana mul kaks ja pool päeva ehk siis kolamnda päeva keskpaigas oli juba aru saada, et juuksed ei ole enam nii puhtad. Seega seda šampooni kasutades on mul siis pead üle 2 päeva vaja pesta. Viimasel ajal on mul probleeme olnud sellega, et tavalised poe või kataloogide, nagu avon ja oriflame, šampoonid mulle ei sobi ehk siis jäävad lihtsalt juustesse ükskõik kui palju ma neid ka ei loputaks. Nüüd leidsin lõpuks, siis peale Amway šampoonide veel ühe šampooni, mis mu juustele sobib :)

Himalaya Herbals kehapiim 2x6ml. Esiteks ütlen ära, et selle kehapiima lõhn mulle ei meeldi. Üldjuhul olen kasutanud kehapiimasid, millel on on mõnus lõhn, siis sellel kehapiimal on selline ravimkreemi lõhn, natuke meenutas mulle ühe salvi lõhna, mida ma nohu korral kasutan, see on miinus selle toote puhul. Seega kasutasin seda toodet vaid jalgadel. Kuid kreem iseenesest toimib hästi. See tegi jalad pehmeks ja usun, et selle pikajaliselt kasutamisel saab kindlasti hea tulemuse. Aga sellest on küll kahju, et lõhn ebameeldiv on.





Himalaya Herbalsi Gentle Exfoliating näokooria 15ml. See on hea, kuid on ka paremaid. Minu arust võiks selle sees rohkem neid oranži värvi terakesi olla, neid on kuidagi nii vähe. Väheamlt mulle tundub nii, kuid see võib olla tingitud ka sellest, et minu praegusel nöokoorial on neid ikka üsna palju. Näonaha teeb see geel mõnusalt pehmeks ja puhastab ka üsna hästi, kuid kui oleks valida, siis ma seda oma praeguse Amway oma vastu välja ei vahetaks.






John Rieda kollektsiooni Luxurious Volume paksendav šampoon ja palsam 2x8ml.  Ei midagi erilist Rich šampoonile jääb see kõvasti alla. Ütleks, et need on nagu iga teine poe šampoon ja palsam, mis ei mõju minu juustele hästi. Õrn läige jääb, nagu toote kirjelduses kirjas on, kui minu juuksed jätab see kuidagi karedaks. Neid ei ostaks ma kumbagi omale.



Kuidas meeldis? Kas sooviksite selliseid postitusi veel?

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.