image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Graffiti nails

Vahepeal olid mul vabad päevad, nii et õmblesin ühe seeliku valmis. Iseasi, kas ma seda ka kannan, kuna ma pole just suurem asi seelikute ega kleitide kandja, aga eks näis. Pilte näete hiljem. Iseenesest oli seda väga kerge teha, kuna võib öelda, et see on suht tavaline maxiseelik. 
Ja esmaspäeval käisime üle pika ja Steffis söömas. Isegi oli kohti, tavaliselt on suveõhtutel lootusetu sinna saada ilma, et peaks lauda ootama. Aga oma pitsat ootasime ikka küll väga kaua ja selle tõttu saime magustoidu maja kulul. Seal on ju nii nii head jäätised :)
Aga nüüd siis pealkirjaga seoses ka. Ma usun, et enamus teist on vähemalt kuulnudki midagi pragunevatest küünelakkides. Otsustasin seda üle pika aja kasutada, kuid seekord katsetasin sinise aluslakkiga. Üldjuhul olen seda vaid roosade toonidega kasutanud, aga peale sinisega kasutamist meeldib mulle sinisega hoopis rohkem. Lihtsalt nii kergelt ja mugavalt saab ägedad küüned.


 Kuna mulle väga meeldivad pragunevad küünelaid, siis otsustasin ka teise osta, kuna parasjagu oli Seppäläs neil soodukas, aga minu suureks pettumuseks ei ole see üldse nii hea efektiga kui see must O.P.I. oma. See ei praegune peaaegu, et üldse või kui praguneb, siis tõbab aluslaki kaasa. Roosa peal katsetades(alumine pilt) on näha siis kuidas see enamjaolt praguneb ja see pole ju üldse ilus. Kui O.P.I. oma tõbab ilusaks mõne sekundiga, siis selle laki pragunemist pidin ma ikka tükk aega ootama.


 Aga selle eest olen ma superrahul selle mati küünelakiga, mille samuti Seppäläst ostsin, ma lihtsalt armusin sellesse värvi :)



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.