image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Reis - 6. ja 7. päev

Selles postituses on nüüd kahe päeva pildid koos, kuna tahan reisipiltidega ühele poole saada, sest mulle endale muutub juba tüütuks see, et ma praegu ainult reisi pilte postitan ja usun, et see võib ka  ühtlasi teile tüütuks muuuda, nii et homme tuleb viimane reisipiltide postitus.  
Kuuendal päeval külastasime siis losse, mis oli minu jaoks küllaltki tüütu. Esimesse lossi pidin vanaema tungival soovil minema, kuid ülejäänud losse mina ei külastanud. Selle asemel jalutasin hoopis väikestes linnakestes ringi, kus need asusid, see oli minu jaoks palju huvitavam.





 Vahelduseks lossidele külastasime ka veinikeldrit, kus meile ka veine tegusteeriti ja Prantsusmaa veinid on oioi kui head, vähemalt need, mida meile pakuti.

Seitsmes päev oli ilmselt mu lemmik, sest külastasime paari mereäärst linnakes, mis olid väga ilusad. Esimesed pildid on ühest kloostrist, kahju ainult, et sel seal mõõn oli, kui oleks tõus olnud, siis oleks seal ümberringi vesi olnud, nii et ainult see tee oleks veest vaba ala olnud. Esimeses linnakeses oli meil võimalus ka austreid süüa, ma tükk aega kaalusin, kas proovida või mitte, kuid siiski loobusin, kuna ma ilmselt ei oleks siiski seda süüa suutnud.

























Ja ilmselgelt sattusin ma palmidest vaimustusse, tegelt neid pilte on veel, aga valisin kolm lemmikut välja.



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.