image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Intervjuu Gossip.ee-ga

"Viimasel ajal olen palju mõelnud sellele, et peale gümnaasiumit minna ülikooli Taani või kui mitte kooli, siis elama ma tahan sinna kindlasti minna ja ma loodan, et lähima kümne aasta jooksul ma sinna ka jõuan," avaldab blogija Häly Kont Gossip.ee'le oma tulevikuplaanid.

Intervjuud saate lugeda SIIT.

Share this:

CONVERSATION

3 kommentaari:

  1. Intervjuus küll mainisid, et sooviksid Taani tulevikus kolida, kuid miks just Taani? :)

    ReplyDelete
  2. Taani on viimasel ajal kuidagi südamelähedaseks saanud. Lisaks loen ühe isiku blogi, kes õpib Taanis ja seal tundub kõik kuidagi nii ilus. Taani ülikoolid on ka viimasel ajal huvi pakkuma hakanud, kuna olen lugenud, et sealt saab väga hea hariduse ning minu andmete põhjal peaks ka seal kõrgharidus tasuta olema.

    ReplyDelete
  3. Haridus on tasuta, aga elu on kallis :D Samas, kes midagi väga tahab, tuleb igas olukorras toime, nii et I say give it a go!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.