image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Better than thousand words

Vahepeal oli mu emal sünnipäev ja tegin talle siis sellise kommipuu Raffaellodest, mis oli osa ta kingitusest. Suve alguses leidsin netist sellisest kommipuust pildid, seega olin juba siis kindel, et üks osa kingitusest peab selline olema, sest mu ema lihtsalt jumadab neid komme.
Vaja läheb kuiva oaasist, korvikest, puidust pulka, kipsinuga, liimipüssi, Raffaellosid(mul läks kolm karpi), valget pitsi ja punast tülli. Mina lõiksin ülemise kera küll ise oaasisest välja kuid tegelikult on müüa ka vahtplastist palle, mida saab sellise puu tegemiseks väga edukalt kasutada, aga kuna mul ei olnud enam võimalust seda ostma minna, siis pidin ise palli tegema.
Kui pilte tegin, siis mu fotokas ei tahtnud kuidagi pildistatavat objekti teravustada, seega on üks pilt pisut udune. Ja uue pildi tegemiseks oli juba liiga hilja.










Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.