image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Some things I bought lately

See oli tükk aega tagasi kui tegin kokkuvõtva postituse ostudest, nii et ma ei ole päris kindel, kas kõik asjad siia postitusse said. Üks asi, mis ma tean, et jäi kindlalt välja, on musta värvi fliisist dressipluus, aga see jäi välja selle tõttu, et mu digikas ei taha minuga toa valguses üldse koostööd teha. Selle dressika sain ma muidu Takkost ja kõigest 2.99 € eest. Üldse viimasel ajal on väga kehv valgus, et pilti teha ehk kogu aeg on sombune või kui ongi ilusam ilm olnud, siis olen alles õhtul koju jõudnud, kui juba pime on. Nii tahaks juba uut fotokat, aga mul on ikka kenake summa vaja veel koguda, et see kätte saada.

It was long time ago, when i made entry about shopping, so I'm not so sure that everything i have bought lately is in this entry. One thing I know for sure what you can't find in this entry is black fleece hoodie and it is only because of that my digital camera is not willing to cooperate with me. But this hoodie I bought from Takko and I paid for it only 2.99 €. Anyway lately it always been so bad lightening to take pictures. I mean if i have normal camera, it won't be big problem, but I don't have, so it's really hard to get good quality pictures in room. I can't wait when I get better camera, but I need to gather a nice sum of money to buy new one.

Roosa ja sädelev helesinine/Pink and glittering light blue - Avon - 1.99 €
Punane/Red - Femme - 1 € 
Punane mõranev/Red graffiti nail art  - Seppälä - 1 €

 
eBay - 0.70 €
Kuid see ost oli väga mõttetu, kuna see on lihtsalt nii väike. Mu vanavanaemal olid väga peenikesed sõrmed ja ma kannan tema sõrmust oma väikeses sõrmes, aga see sõrmus ei lähe isegi sinna sõrme. Õnneks ei maksnud see palju.

But this buying was pointless, because it's just so tiny. I mean ma great-grandmother had very thin fingers and i wear her ring on my smallest finger(I don't know if you say it that way in English, but i don't know better word) and this even don't fit in this finger. Luckily it didn't cost much.
 
eBay - 0.70 €

 
 
New Yorker - 2.95 €

 
 
eBay - 4 €
Kui ma seda nägin, siis esimene mõte, mis peast läbi käis, et teen endale ühe väikse jõulukingi. Ja see saabuski umbes nädal enne jõule, nii et ajastus oli super.
When I saw it, then the first thought was, that i do a little Christmas gift to myself. And it arrived about week before Christmas, so the timing was perfect.
 
Timotei šampoon/Timotei Shampoo - Rimi - 1.43 €
Mõtlesin, et katsetan ka mõnda poešampooni vahelduseks. Kuna see oli uus ja hetkel ka soodushinnaga, siis otsin selle. Ma ei saa öelda, et see kohutav oleks, aga midagi erilist see ka pole. Juuksed see teeb puhtaks, kuid nii siidiseks nagu Amway šampoonid mu juuksed jätavad, see juukseid ei tee. Ja teine miinus on veel see, et juuksed ei püsi selle šampooniga just eriti kaua puhtada. Kui üldjuhul mu juuksed püsivad puhtad 2-3 päeva, siis selle šampooniga tundsin juba teise päeva hommikul vajadust juukseid pesta. 

I thought that I try some shampoo from shop. It was new and on sale, so I bought that. I can't say it's horrible, but it isn't anything special. It makes your hair clean, but it won't do them so silky as Amway shampoos do. And the second disadvantage is that when I use this, my hair don't stay clean so long time. Usually i need to wash my hair after 2 or 3 day, but with this on the second day morning I feel that I need to wash my hair.

Dušigeel/Shower gel - Avon - 2.49 €
Satinique šampoon/Satinique shampoo - Amway - 10.20 €

Planet Spa kilemask/ Planet Spa peel off mask - Avon - 2.59 €
Üle pika ja ostin omale ka ühe ajakirja ja paar raamatut. 
Tegelikult kahetsen, et ''Märgitud'' eesti keeles ostsin, kuna tõlgitud versiooni lugedes jääb midagi puudu. Aga muidu täitsa hea raamat oli. Raamatuga ''Switched'' olen kuskil poole peal ja siiani meeldib väga. Mõlemad raamatud maksid umbes 7 €.

After long time I bought one magazine and some books. 
Actually i regret that i bought ''Marked'' in Estonian, because reading translated version something is missing. But it was pretty good book. Right now I'm reading ''Switched'' and i really like it. Both books cost about 7 €.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.