image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New In - 5.06.2013

Nagu ka eelmised suved, siis sa sel aastal on Rüütli tänaval siis see pood, kus on väga odavad ehted. Võib öelda, et valik on suht sama, mis eelmine aasta, kuid suutsin siiski omale mõned asjad seal leida ja nende kõigi ehete eest maksin vaid 4.80 €.

This year again you can find this cheap jewelry shop at Rüütli street. But all thing are mostly same as last year. Of course there are some new things too, so I find these jewelry and only paid 4.80 € for these.

Seda kaelakeed tahtsin juba eelimsel aastal, aga kui ma jõudsin lõpuks otsusele, et ma ostan selle ära, siis seda enam polnud, nüüd oli taas üks selline seal ja ma kuidagi ei suutnud seda sellel korral sinna jätta.

This necklace I wanted last year, but when I decided that I'm going to buy it, it wasn't there anymore. So if I saw it again this year I knew that it's coming home with me.




Kuna mu eelmine nöokreem sai otsa, siis tuli uus osta. Ja otsustasin oma vana hea Nivea lemmiku kasuks. See on tegelikult mõeldud kogu kehale(käed, jalad, nägu, keha), kuid mina olen seda ainult näol kasutanud. Maksis ta 1.98 €

My face moisturizer run out, I needed new one. So I decided to buy my old favorite Nivea cream. Actually it's met for whole body(arms, legs, face, body), but I use it only on face. It cost 1.98€

Ja täna sain kätte oma juuksevärvi proovipakki. Millegipärast arvasin, et ei olnud esimese saja seas, nii et väga tore üllatus oli, kui pakiteade tuli, sest mul polnud õrna aimu ka, mis see olla võiks.

And today I also arrived package with new Olia hair colour. Actually I thought that I'm not in first hundred who get it, so it was nice surprise, because I haven't no idea what it might be. 



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.