image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Mõned lemmikud

Appi, kuidas aeg lihtalt kaob käest ära.Viimasest postitusest on juba paaegu kaks nädalat möödas. Mõtteid on küll mida postitada, aga ajast jääb puudu. Enamus ajast olen tööl olnud ja lisaks on veel august sünnipäevade rohke kuu, nii, et sinna see aeg kadunud ongi. Päeval tööl õhtul jälle mõnda sünnipäeva tähistamas. Lisaks sai ka nädalavahetusel Tallinnas kortereid vaatamas käidud, nii et nüüd on mul siis põhimõtteliselt elukoht olemas. Kuid aega võiks tõesti rohkem olla, mis kõige kurvem, pole jõudnud isegi blogisid lugeda, mida mulle nii teha meeldib, eriti hommikuse kohvi kõrval. Aga mõtlesingi, et jagan teiega nüüd paari oma lemmikblogi, mille üritan ikka silma peal hoida( ja seda tihti lõunapauside ajal ).

The time is running so fast. I noticed that's almost two weeks when I last time posted something here. Actually I have lot of ideas what do post, but what I don't have is time. Most of time I'm at work and in August there are lots of birthdays, so mostly on day time I'm at work and on the evening I'm at some birthday celebration. Also I spent this weekend in Tallinn and looked for apartment and fortunately I found one which suits. So another problem is solved. So it's busy busy time and because of that I even don't have time to read blogs, what I like to do with morning coffee. But there are few blogs what I try to keep eye on( and mostly I do it at work on lunch time). And I thought I share these with you too.


Esimesena, siis minu suur suur lemmik armsa Triinu Liisi blogi Costany's Sparkles. Tema blogisse ma piilung iga päev, isegi kui aega napib :)

Merje ja tema naljad. Te peate seda ise lugema, et aru saada, kui hästi üks inimene ikka kirjutada võib. Kui arvesse võtta, et tihti loe tema blogi töö juures, siis enamasti on lihtsalt nii raske naeru tagasi hoida. 

Tema pilte ma lihtsalt ei jõua ära imetleda ning lisaks on ka tema tehtud tööd väga ägedad, mida kahjuks küll blogis nii palju ei näe, kuid mille kindlasti korvavad üliilusad fotod. 

Ütleme nii, et ma ei ole just eriti suur välismaiste blogide austaja. Kodumaine kraam on ikka ja alati ju see kõige parem, kuid kaks väikest lemmikud on ma mulle pika aja jooksul sealt kaugemalt ka ikka tekkinud.




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.