image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New in - eBay, Walking, H&M, Kaubamaja

Nüüdseks olen kätte saaud oma kõik ebayst tellitud asjad ja ühtlasi on ka muid uusi asju kogunenud, seega oleks taas aeg need ühiselt kokku võtta.

Finally all ebay things have arrived and I also bought some new things, so I think that again it's time to share my new things with you too.

 Sai ka siis lõpuks H&M ära külastatud. Kuigi võib öelda, et praegu jättis see minule küll suhteliselt igava mulje. Kõik oli seal lihtsalt kuidgi nii ühtne hall, must ja valge mass. Tegelikult riiete poole pealt meeldib mulle must väga, aga kuna mul on musta värvi riideid väga palju kapis, siis läksingi just lootuses, midagi pisut värvilisemat leida. Aga koju tulid minuga sealt need sõrmused(3.95€) ja see patsikumm, mida ma juba tükk aega olen tahtnud(1.95€).

I went and checked out Estonian first H&M, but it kind of seemed pit boring to me. I mean most of the clothes were black, white or grey. Well, actually I really like black clothes, but I already have so so many black clothes, so I went there with hope to find something more colorful, so I guess that's why I'm bit disappointed. But few thing came home with me too, these rings(3.95€) and this metallic ponytail holder, which I have been wanting for a while(1.95€)
 Mul oli hädasti vaja mingeid kevad-sügis saapaid, seega sai mitu päeva igasugu jalatsipoodides käidud ja lõpuks siis otsustasin nende kasuks, kuigi ideaalis oleks ma tahtnud ilma kontsata, aga jah kuna ma ei olenud väga ühegi paariga rahul või kui olingi rahul, siis lid need meeletult kallid, seega võtsin need lõpuks ära. Pärinevad need Walkingust ja maksid need 29.99€

I really needed spring/autumn boots, so I visited different shoes stores for couple of days and finally decided to by these ones. Actually I wanted boots without heels, but I don't know why, but I didn't like most of the boots or when I found perfect ones then those were too expensive. So I bought these form Walking and paid 29.99€.

Ma avastasin, et mu lemmikteksad on katkiminemise äärel, siis üritasin võimalikult sarnased leida. Sinised teksad sain Pärnust Port Artur I kolmandal korrusel asuvast poest(kahjuks nime ma küll ei mäleta) ja maksid need 13.99 € ja veinipunased teksad sain ma siis H&M. Need olid ühed vähestest värvilistest asjadest, mis mul leida õnnestus ja maksid need 19.95€.

I discovered that my favorite jeans are going to broke very soon, so I tried to find new ones similar to these. Blue jeans I got from Pärnu Port Artur I third floor store(unfortunately I have no idea what is the name of that store) and these cost 13.99€ and the vine red ones i got from H&M. These were one of the few colorful things which I found there and these cost 19.95€.
 Nii, nüüd siis ebay asjade juurde. Mul on reaalselt mingi käekella maania. Kunagi kui silikoonkellad tulid, siis ma olin 100% kindel, et ma ei osta elu sees omale ühtegi. Ja mis? Nüüd on mul neid lausa viis. Loomulikult on ju eri värve vaja. Punase tellisin(2.28€) SIIT ning mündirohelise(2.12€) SIIT.

So now to ebay things. Lately I have been so addicted in hand watches. When these silicone watches came on market I was like 100% sure that I'm never going to buy any of them. And what now? Now I have like five. Of course I need so many different colors. The red one(2.28€) I ordered  from HERE and the mint green (2.12€) I got from HERE.

Käeketid ma tellisin facebooki grupi kaudu, seega ei tea ma kahjuks, kust need pärit on. Ristiga maksis 1.50€ ja teine maksis 3€. Sõrmuse sain ma ebayst 0,73€ eest ja saate seda tellida SIIT.

Bracelets I ordered from facebook group, so actually don't know where are these from. Cross bracelet cost 1.50€ and other one cost 3€. Cross ring I ordered from ebay and it cost 0,73€ and you can buy it HERE.

Reedel hüpasin korra ka Kaubamaja Osturallilt läbi, kuna mul niikuinii sinna asja oli. Ausalt ega ma seal eriti tungelda ei viitsinud, aga ilumaailmast leidsin omale kolm asja hea hinnaga. Lõpuks sain omale siis hajutatva silmapliiatsi ja seda kõigest 1.90€ eest. Soetasin endal eka siis ühe BYS lauvärvid ja seda 3.70 € eest. Bellaoggi ripsmetušši soetasin mõnda aega tagasi Prismast ja maksis see midagi üle 4€.

On Friday I was in city center, so decided to go Kaubamaja Osturalli  But there were so many people, so I came away pretty soon. But I found some things with good price. Finally I got smoky eye pencil and only paid 1.90 € for that. Then I bought one BYS eye shadow palette and paid 3.70€ for that.  And this Bellaoggi mascara I bought while ago from Prisma and it cost something around 4€.

 L'oreali mitsellaarvee sain samuti Kaubamaja ilumaailmast ja maksis see 4.50€ ja Garnieri seerumi kahjustatud juusteotstele ostin ma Maximast 4.79€ eest.

L'oreal 3 in 1urifying Micellar Solution I got also from Kaubamaja and paid 4.50€ for that and Garnier Split-ends serum I bought from Maxima and it cost 4.79€.
Ja seelle jope leidsin ma täna täiesti juhuslikult Humanast. Tegelikult läksin eesmärgiga, et äkki leian omale soodsalt kardinad, aga siis jäi see silma. Ja maksin selle eest vaid 2€.

And accidentally I found this jacket from Humana. I went there to find cheap curtains, but this jacket caught my eye. And I only paid 2€ for it.

Share this:

CONVERSATION

4 kommentaari:

  1. Tsau, kle mul selline küsimus, et kuidas sa ebayst tellid? Kellegi kaudu või ise? Kas ja kui palju tuleb postitasusid juurde?

    Btw, kas sa kasutad sinna garneri seerumi juurde ka palsamit ja shampooni samalt tootjalt? Kui ei siis soovitan. Mina tegin selle katse läbi ja mu juuksed on nagu digimuutunud :D (kirjutasin ka blogis sellest, kui huvitatud oled. Vaata http://lipsuke.wordpress.com/2013/07/10/garnier-goodbye-damage-sarja-2-ja-4-nadala-kokkuvotte/)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebayst olen vahendaja kaudu tellinud, kuna mul endal pole sellist kaarti, millega saaks tellida. Aga siiani olen otsinud selliseid kuulutusi millel free shipping, seega tuleb pakk kohale tasuta. Aga need, mis on tasulise saatmisega, siis tavaliselt seal infos(postage & shiping vms juures) plaju läheb. Mina olen tema kaudu tellinud https://www.facebook.com/rael.tenson

      Praegu olen lihtsalt seerumit kasutanud, mõtlesin küll, et äkki peaks šampooni ja palsami ka osta, aga ei julgenud, kuna suht tihti ei tule need tavalised poešamoonid mul juustets välja, aga peaks ikka vist koos nendega ära katsetama.

      Delete
  2. Kas sa saaksid seda FB grupi linki ka jagada? Olen marukaua sellist käeketti otsinud :)

    ReplyDelete
  3. Ausalt öeldes ma täpselt ei mäletagai kumb grupp, see oli, kuna need said päris tükk aega tagasi tellitud. Tegu oli siis grupitellimusega. Üks neist kahest grupist, aga täpselt ma ei mäleta kumb: https://www.facebook.com/groups/156731194448804/ https://www.facebook.com/groups/351336404975905/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.