image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Instagram märtsis

Elutempo on väheke kiiremaks muutunud, kuna koolist vabad päevad olen kõik tööl ja töölt vabad päevad olen Tallinnas koolis. Ja õhtul kui on vabu hetki siis läheb see üldiselt õppimisele, nüüd on mul veel enam motivatsiooni oma materjaliõpetuse laboritöödega ühelepoole saada, sest siis ma pääsen eksamist ehk siis üks eksam vähem teha, mis oleks igati super. Aga nüüd väike kokkuvõte instagramist.

These last few weeks have been busy busy, if I'm not at school, then I'm at work and if I'm not at work, then I'm at school in Tallinn. And if I have some free moments on the evening I usually spend it studying. Now I have much more motivation to finish all my material science lab works,  because if I am going to be done in time with these I don't have to take an exam, which would be really great. But now here are little piece of my instagram. 
 Tegin üle pika aja jälle vahvleid.// Did some waffles.

Tagasi Pärnus tööl ja eks tööle minnes ja sealt tulles peab ju paar klõpsu loodusest ka tegema. // I work in Pärnu again and ofcourse when I go to work or came from work I have to take some pictures of nature. 

 Paksem jope sai õhema vastu lõpuks välja vahetatud.// But away some winter clothes and took out spring ones.

 Kuu täis smuutisid ja mangot ja üks McFlurry eksis ka nende sekka ära. // Month full of smoothies and mangos and one McFlurry slipped between them.

 Kaslased on teemas, kui mina kannan imelise tiigri prindiga särki, siis minu väike tiiger naudib viimastel hommikutel aknal kevadet. // Cat here, cats there, cats are everywhere. While I wear this awesome shirt with tiger print, my cat are enjoining spring mornings on the window.

 Oi, oi, kui palju lilli märtsis minuga töölt koju rändas. // A lot of flowers came home from work with me in March

Oh, ma lihtsalt jumaldan seda pehmet kampsunit ja kaelakeed. // I just love this soft sweater and this amazing necklace. 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.