image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Cozy day at home

Ma ei mäletagi millal mul viimati oli mõni selline päev, kus ma kuhugi minema ei pidanud. Igatahes täna oli mul üle pika aja võimalik terve päev lihtsalt kodus olla. Nii saigi muusikat kuulates suurpuhastus oma toas tehtud ning hiljem veidike õmmeldud. Nii et mul oli igati mõnus päev, ilma, et ma peaks kuhugi tõttama. Aga nüüd ma tõmban ennast mõnusalt kerra ja asun Supernaturali maratonile, sest oh seda avastust, kui palju osasi mul vaatamata on jäänud. 

I even don't remember when were the last time I didn't have to go anywhere. Anyway today I had day when I just could stay home and do what ever I want. So I put some music on and did one bigger cleaning day and on the evening I did some sewing as well. So I had one really cozy day at home. And now I'm just going to do one Supernatural marathon, because I haven't had a time to watch it, so there are punch of episodes to watch.





Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.