image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

BIO2YOU suhkru ja mee kehaoorija

See postitus on nüüd küll järjest edasi lükkunud, aga siin ta nüüd lõpuks on. Annan teile omapoolse väikse ülevaate BIO2YOU suhkru ja mee kehakoorijast. Võib-olla on paremgi, et see edasi lükkus, sest nüüd olen ma seda juba päris palju vahepeal kasutada jõudnud.

I have postponed this entry for weeks, but now it's finally here. So I will give you a little review of BIO2YOU sugar and honey body scrub. Maybe it's even better that I didn't do this post earlier because now I have used it for a while.



 Esiteks see lõhn, mmmm. Ma võikski vist päev läbi selles potsikus ninapidi olla, sest see lõhn on lihtsalt imeline. Piisab juba sellest kui karbikese korra lahti teed ja kõik ümberringi lõhnab juba imeliselt.

Firstly, the scent of the body scrub, mmm it smells delicious. It's sweet and then there's some vanilla too in it, so combination of that smell so good. Once I open it the whole room is filled whit it's amazing scent.


 Aga nüüd koorija toime juurde. Esimest korda kasutades jäi pärast kätele selline surisev tunne, mis tundus kuidagi nii veider ja ebamugav alguses, aga oh seda rõõmu, kui avastasin kui hästi see lisaks mu kätele mõjub. Pean silmas seda, et töö juures päev läbi vee ja keemiaga mässates lähevad käed pika peale kuivaks ja karedaks. Ja no iseenesest on ju olemas selline vahva asi nagu kätekreem, aga mis sellest, et mul neid kodus mitmeid postsikuid, ikka ja jälle unustan ma käsi kreemitada. Niisis oli see väga tore avastus ,et peale koorija kasutamist oli mu peopesad mõnusalt pehmed. Üldiselt olen seda jalgadele kasutanud ja naha jätab see mõnusalt siidiseks. 

But now about the effect of the scrub. When I first time used it left weird feeling to my hands, which was kind of uncomfortable in the first place. But the uncomfort was gone as quickly as I realized how soft it makes my hands. At work I have to use a lot of water and some household chemicals, so it makes my hands really dry. Even though I have a punch of hand creams, but I usually just forgot to use these. So I was so pleased when I saw that the scrub has good influence to my hand as well. Mostly I have used this on mu legs and after using it the skin feels so silky. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.