image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Hele, tume, oranž?

Juba tükk aega olen mõtisklenud selle üle, et tahaks juukseid tagasi heledamaks saada. Nii ma siis eile lõpuks värvimise ette võtsingi. Eesmärgiks oli lihtsalt natuke heledamaks saada. Kuigi oli täitsa üllatav, et esimese korraga oma suhteliselt tumeda pruunid juuksed nii heledaks sain. Aga nüüd olen ma täitsa otsustusvõimetu, kas värvida veelkord blondeerjaga üle, aga seekord, siis mitte nii tugevaga, et siis saada oma naturaalne juuksevärv tagasi või värvida suhteliselt heleda pruuniga üle või jättagi selliseks oranžikaks. Kuigi sellist tulemust ma alguses ei oodanud, siis mingil määral see isegi meeldib mulle. Kuigi viimase puhul vajaks juured ilmselt värvimist, kuna blondeerja tõmbas need ikka päris heledaks blondiks. 

Fore some months I have been thinking about dying my a bit lighter. So yesterday I finally did it. But now I'm wondering what do to. Should I dye once again with blonde color, but this time not with so strong, so I can get my natural color back or to dye again with lighter brown. Or leave it as it is right now, even thought in the first place I didn't expect this kind of color and didn't even think of that, but now I even bit like it that way.


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.