image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Fall favorites

Tänane postitus tuleb  suuresti esimesest emotsiooni ajendil. KuuldeS Daniel Levi uut laulu ei suutnud ma seda kuidagi jagamata jätta. Oh sa, see on nii hea. Ma nii nii juba ootasin, millal neil miskit uut välja tuleb. Ja kuna viimasel ajal olen erinevaid häid laule avastanud, siis panengi kirja oma viimase aja suured lemmikud.

Todays post is mostly here because of my first emeotion when I heard Daniel Levi new song That You Were Here. Oh boy, it so so good. I have been waiting so long for them to release new song. But since latley there have been just so many good songs I will bring aout may latest favorites

DANIEL LEVI - THAT YOU WERE HERE
Nad on mu suured lemmikud olnud juba pea kaks aasta, mil nad oma lauluga Silent Streets välja tulid. Ja no nende viimane laul on ikka nii minu teetass, kui vähegi olla saab. Lisaks on minu arvates see siiani nende parim laul. Teate ju küll seda tunnet, kui laul külmavärinad tekitab. Nii hea lihtsalt. Ja iga kord seda laulu kuulates, muutub see justkui veel paremaks.

They have been one of my favorites for almost two years, when they came out with their song Silent Streets. And they're latest song That You Were Here is exactly my cup of tea and I think it's one of their best songs. You know the feeling when song gives you chills, it exactly one of thoes. So good. And this song sound better and better with each time. 



 CARTOONF FT. DANIEL LEVI
 Ja ka teine lugu nendelt. On ilmselge, et nad ikka imelised.

 And the second sonc is from them as well. But honestly they are so good.



HURTS - ROLLING STONE 
Ma pole kunagi eriline Hurtsi austaja olnud, mõni üksik lugu on vahel meeldinud, kuid suurema osa ajast pole just minu maitsele. Aga seda laulu kuulsin Lindexsis ning kui hiljem avastasin, et see on nende laul, siis olin parajalt üllatunud. Väga hea lugu igatahes.

 I have never been a fan of Hurts, sometimes I like few song, but mostly they're not for me. So when I heard it in Lindex and later find out that it was from them, I was quite suprised. A really good song from them.

   

SKYLER GREY - CANNONBALL 
Ma küll ei tea, kes on Skyler Grey, kuid ükspäev oli see mu youtubei soovitustes ja nii ta mul kummitama jäigi. Meentab mulle ehk natuke Imagine Dragonsit, võib-olla ehk selle tõttu läheb see oma stiililt väga peale. 
I don't know who is Skyler Grey, but this song was in my youtube recommendations and from there it got stuck in my head. Actually it reminds me a little bit of Imagine Dragons, so I guess that the reason I like the song so much.

   

MOKS FT. JAMES ARTHUR - OTHERWISE 
James Arthur on teine artist, kelle uut lugu ma pikkisilmi oodanud olen. Ja õnneks on see ka imehea.

James Arthur is the second artist whose song I have been waiting. And luckily it's really good as well.  


KARL-ERIK TAUKAR - SEGASED LOOD 
Eesti muusika oli pikka aega selline, mida mulle kuidagi väga kuulata ei meeldinud. Kuid aastatega on see üha paremaks muutundu ja ehe näide sellest on ka Taukar, kelle lood ka aina paremaks lähevad. 

Estonian music haven't been been my favorite, but with last few years it have gotten better and it's still growing. Good example of it is Taukar, whose songs are getting better and better.

   

IMAGINE DRAGONS - ROOTS 
Ja ei saa kuidagi mu lemmikutest välja jääda ka mu suurima lemmiku lugu Roots. Mäletan veel, kui avastasin nad tänu loole Radioactive ning kui siis leidsin, et neil on veel nii palju häid laule, siis mõtlesin, küll, et kus ma seni elanud olen. Aga ma pole nende lugudes kunagi pettunud ja ootan juba nende kontsertit - vaid mõned kuud ootamist on veel jäänud.

And I can't leave out my biggest favorite artist song Roots. I remember when I found them thanks to Radioactive and then discovered that they have so many good songs and the first thought was that wehere have I been living. But I have nerever been disappointed in their songs and I can't wait for their concert - only few months left.

   

 JOJO - WHEN LOVE HURTS 
Teamast polnud ma juba aastaid miskit kuulnud, aga nüüd on tema paar uut lugu küll väga head olnud. 

I haven't heard about her for yeara, good to have her back. And her new songs are really good.

 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.