image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Blogijate raamatuväljakutse 2016

Aasta alguses nägin Rohelisem Rohi blogis postitust pealkirjaga "Blogijate raamatuväljakutse 2016" ja tundus selline teistmoodi ja mõnud väljakutse, siis igaks juhuks märkisin selle omale ära, sest olin veendunud, et teen selle ka millalgi ära ja nüüd see aeg lõpuks kätte jõudiski. Nii et siin on minu viis raamatut. 

In the beginning of the year I  saw a post Bloggers book challange 2016 in Rohelisem Rohi blog and since it felt somehow so different and free challange I marked it with a bookmark knowing that one day I will make apost like this as well. And now here I am with this challange. So here are my five books

Raamat, mis mul hetkel poolel on: Marissa Meyer "Cinder". Olen selle lugemist juba nii pikalt planeerinud, aga miski nagu ei tõmmanud mind selle poole. Aga lõpuks ma selle ikka lugemiseks ette võtsin, aga tee, mis sa tahad, ei edene see lugemine kuidagi. Minu jaoks on kogu see lugu siiani igavavõitu ja miskit erilist ma selles ei näe. Samas on see youtuberite poolt kiidetud raamat, mille tõttu tahtsin seda ka kindlalt lugeda. Ehk läheb lähima paari peatüki jooksul paremaks, aga kui mitte, siis eks ma ilmselt ta ka riiulile tolmu koguma jätan. 

Book that I'm reading right now:  Marissa Meyer Cinder. It have been my read-to list for a while, but in the other hand I didn't want to read it. Maybe I knew I won't like it? Finally I picket it up and started reading, but I'm reading few capters and then I'm so bored. I just don't like it at all. But so many youtubers have been recommendidng it and talking how good it is, so I don't want to let it to be the book I won't finish, but problably it will be that book, if it don't get interesting in next few chapters. 

Raamat, mis mulle lapsepõlves meeldis: Stephenie Meyer "Videvik". Ei olnud just väga lapseiga, vaid rohkem teismeiga, kuid siiski sellest ajast siis mu suur lemmik. Ma olin enam kui veendunud, et see on maailma parim raamat ja igavesti mu lemmik. Aga eks ajaga jääd vanemaks ja lemmikud muutuvad vastavalt eale. Aga tol hetkel olin ma sellest raamatusarjast nii sõltuvuses, et veetsin tihti pooled kooliööd, mil oleks pidanud magama, hoopis raamatut lugedes. Tegelikult meeldivad need mulle siiani, kuid nii nii lemmikud need kindlasti enam pole, kui need kunagi olid. 

Book that I liked in childhood: Stephenie Meyer Twilight. Can't say that I was that much of a child anymore, more like a teenager. But back then this books was my big obsession. I was so sure that it will be favorite for a life. But while getting older favorites change. But oh I spent many of my schoolnights reading these books and I was suppose to sleep at that time. No wonder why I sometimes felt so tired.  I still like Twilight Saga, but not so much as I used to. 

Raamat, mis jäi pooleli: Üldiselt üritan ma raamatud ikka lõpuni lugeda. Isegi kohustusliku kirjanduse lugesin ma igal kord kohusetundlikult lõpuni. Aga vot John Greeni "Abundance of Kathrines" oli küll üks kohutav lugemine ja pooli see mul jäigi. Peale "Süü on tähtedel" lugemist läksin suure õhindaga poodi John Greeni teisi raamatuid otsima, sest see kirjanik tundus lausa geenius. Valisin siis ilusa punase kaanaega raamatu. Aga eks ise peab selle läbi kogema, et raamatut ei tohi kaane järgi hinnata. Olgu tegelikult ma ju arvasin, et kõik ta raamatut on meistriteosed. Aga kui ma õigesti mäletan, siis see on ta kirjanikutee algusaegadest, siis on see ka andeksantav. 

Book that I didn't finish: Usually I finish books. Back at high school I was always the one who actually read compulsory literature. But John Green Abundance of Kathrines was awful or I just didn't get it. After finishing The Fault In Our Stars I went to book store to get some more of his books, since he seemed like a genius. So I chose a red covered book, but when do I learn that it's not good idea to juge book by it's cover? Okay, well actually I was so sure that all of his books are amazing. But it wasn't  and if I remmber right it was a book from the start of his writers career, so it's excusable. 

Raamat, mis mind mõjutas: Maggie Stiefvater "Värin". See raamat on põhjus, miks ma ostsin omale esimesed akrüülvärvid. Mulle meeldis tohutult kogu lugu ja kobinatsioon blondist tüdrukust ja kollaste silmadega poisist, kes aeg-ajalt hundiks muutus.  Selle tulemusena valmis ka mu päris esimene akrüülmaal.

Book that affected me: Maggie Stiefwater Shiver. This books is the reason I bought my first acrylic colours. I really like ste storyline and combination of a blonde girl and boy with yellow eyes, who turned into a wolf. There I got idea for a painting and then ended up with my very first acrylic painting. 

Raamat, mille uuesti kätte võtan: Olen enam kui kindel, et tulevikus loen veel mitmeid kordi läbi Stig Rästa raamatu "Minu kennedy". Sest see on lihtsalt nii mõnus kerge lugemine. Samas on see huvitav ja viib su kergelt endaga kaasa, nii et unustad oma argipäeva mured - järgi jääd vaid sina ja raamat. Stig on üks geniaalne isiksus ikkagi ju!

Book that I will read again: I'm sure that I will read Stig Rästa Minu Kennedy again.  It's just so easy and interesting book. While you read it takes you so much into the story that you will forget all your everyday worries and there is just the book and you. Stig is just one ingenious person!

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.