image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Tervisehädad siin ja seal

Avastasin enda jaoks uue ajakirja, kuigi Anne&Stiil on ju aastaid turul olnud, kuid millegi pärast ei ole käsi selle järgi eriti haaranud. Eelmine kuu sai aga üks ostetud, kuna bussisõiduks oli miskit ajaviidet vaja ja Cosmo kuidagi mitte midagi ütlev viimasel ajal. Niisiis on ka sel kuul Anne&Stiil mul seltsiliseks olnud, kui päike varastel hommikutundidel une ära ajab. 


Ja kuna ma viimasel ajal olen tihti edukalt varem üles tõusnud, siis olen ka omale hommikuti putru teinud. Eriliseks lemmikuks pudru peale on vaarikad ja banaan. Kuigi nüüd otsustasin väikese vahe sisse teha, sest viimasel paaril päeval on peale pudru söömist kuidagi raske olla. Kõige veidram on see, et kui lõuna ajal tunned, et kõht on juba päris tühi, siis samas on kõht ikka kuidagi nii punnis ja ebameeldiv, et lõppkokkuvõttes ei taha ikkagi süüa, sest kõht oleks nagu täis. Üldse viimasel ajal ma ei julge mitte midagi erinevat ega uut süüa, sest nii paljud asjad hakkavad vastu või ajavad kõhu valutama. 

Muidugi pole just parim näide, aga ma pole ammu ennast nii halvasti tundud, kui peale seda, kui ma üle pika aja kinos käies kummikomme sõin. Või ükspäev sõin koolis lõunaks makaronisalatit ja peale seda oli mul pooleks päevaks lihtsalt meeletud kõhuvalaud. Nii et kui ma nüüd lõpuks omale Tallinnasse ehk perearsti saan, siis peaks vist korra ühe külastuse tegema, sest mu parema küljega on ka järjekordselt miskit korrast ära. Kuigi ma see aasta muud polegi vist teinud, kui ainult arstide vahet jooksnud ja praeguselt perearstil saan kogu aeg vastuse, et kõik on korras, aga ilmselgelt ei ole ju korras, kui valutab.

Ja no muidugi vahepeal lõi mul vererõhu kõrgeks ja pea käis ringi ja selline tunne oli pidevalt, et süda puperdab, aga see läks kõik paremaks peale seda, kui tehti veel ühed kordusproovid ja sel korral pidi kõik olema parem, kui kunagi varem. Kuigi külg ja selg tegid ikka aeg-ajalt valu, siis mingil määral proovide tulemused ilmselt rahustasid mu maha. Seega eeldan, et need vahepealsed asjad võisid olla lihtsalt ärevusest tingitud, kui ma ei teadnud, mis mul viga on. Kuigi ei tea ma seda senini, aga kui proovid korras olid, siis ei saa vast miskit hullu ju olla. Aga lihtsalt lõpuks hakkavad need tervisehädad närvidele käima, sest kui miskit valu jälle teeb siis ikka mõtled sellele. Tahaks juba endist normaalset elutempot tagasi saada. Ära tüütab lihtsalt.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.