image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Mu pildistamise oskused jäävad üha enam rooste...

See nädalavahetus on olnud tõsiselt mõnus aeg iseendale, mis on möödunud koristades, kokkates ja niisama ilusat ilma nautides. Eile sain üle pika aja Lendavas Taldrikus söömas käia ja oi kuidas ma sealsest toidust juba ligi nädala olin unistanud, aga iga kord kui olen tahtnud minna, siis on see täis olnud. Seega oli see ikka paras õnnistus, kui me eile lõuna ajal sinna maha potsatada saime ja mõnusalt lõunatasime.

Lõunale järgnes üks imeilus jalutuskäik Haabneemes. Tegelikult oli alguses Pirita mõttes, aga siis me sõitsime sujuvalt lihtsalt edasi kuni lõpuks jäi tee äärde lihtsalt üks imeilus kant ja nii sealt üks väike jalutuskäik alguse saigi, mis kujunes lõpuks pigem fotosessiooniks. Pildistamise osas on mul aga tunne, et ma ei oska üldse enam pildistada. Tahaks nagu kaamerat süüdistada, samas suvel just katsetasime samu objektiive erinevatel keredel ja tegelikult mingit erilist vahet ei ole. Pigem on määrav objektiiv. Siinkohal tunnen jälle, et mul oleks nagu üks objektiiv puudu. Kuigi ma ju alles ostsin uue 50 mm objektiivi, mille kvaliteet piltide puhul on väga hea, aga mind häirib see, et sellega ei saa üldse suumida. Seega, nii kui ma tahan suumida, siis läheb kit objektiiv ette, millega saab ilusaid looduspilte, aga millega tulevad katastroofilise portreed, eriti kui harjud 50mm kvaliteediga ära.  Muidugi on kala ilmselt ka selles, et ma pole eriti inimesi pildistanud, mistõttu jääb mul seal oskustest ikka kõvasti puudu. Ehk ma jään vaatama, et kogu kombo oleks perfekte, taust, horisont, asetus, aga selle ajas sees väsib inimene kaamera ees lihtsalt ära.

Ma ei tea. Peaksin äkki fotograafia kursused millalgi ette võtma? Tegelikult on see hea idee, kui mul selle jaoks aega jaguks. Sest praegu töö, tööotsingute ja sõprade kõrvalt nagu kuidagi ei jagu aega millekski muuks. Ja lisaks olen üritanud ikka joonistamisega tegelda, et oskused rooste ei läheks ja olen paar tellimustööd ka teinud, mida ma paraku teiega aga jagada ei saa, sest kliendi soove tuleb siiski austada, kui nad ei soovi, et nende pilte internetis jagatakse. Aga muidugi, kui keegi soovib jõuluks pilti, siis võite minuga selles osas julgelt ühendust võtta. Paar tellimust jõuan veel vastu võtta. Kusjuures ma täitsa imestasin, et just tänu blogile on tellimustööd minuni jõudnud ja see tekitas minus kuidagi eriti hea tunde,sest lõpuks näen, et asi mille kallal oled vaeva näinud ja millesse aega panustanud, tasub üks hetk ära. Aga seniks, kuni ma jälle millalgi siian jõuan, nautige siis seekord tehtud pilte. 
















Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.