image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Puhkamine on ka paras oskus?

Ma ei tea, miks ma olin nii kindel, et peale kooli lõppu on mul vaba aega jalaga segada, kuid reaalsus on ikka see, et tihti näppan ma aega ikka une arvelt. Kuigi nüüd oktoober tundub natuke vähem tegusam ehk ma ise tõsiselt loodan, et ma saan ehk lõpuks natuke aega maha võtta ja niiöelda aega rohkem iseendale. Praegu ma siiski endiselt üritan korteris asju rohkem oma käe järgi paika saada, mis siis, et olen siin elanud tegelikult juba neli kuud, aga aega siin veetnud olen tegelikult võrdlemisi vähe. Minu viga on tegelikult ka see, et ma ei oska puhata. Ma olen harjunud kogu aeg sellega, et mul on kiire ja siis ma kohati muudan ise oma elu ülikiireks ja kui mul tekibki mingi vaba hetk, siis tunnen end kuidagi nii kasutuna, kui ma midagi ei tee asjalikku ei tee.




Õnneks küll terve septembri ja nüüd oktoobris ka on enamus nädalavahetused vabad, et natuke patareisid laadida ja veeta aega ka sõprade ja lähedastega ja õpin vist tasapisi jälle puhkama ka. Eelmine pühapäev oligi selline mõnus. Teate kindlasti neid sügisesi hommikuid, kus hommik on hästi udune, aga päeva peale läheb vaikselt soojemaks ja  lõpuks on päev imeilus ja päikeseline. Sellised hommikud on tegelikult mu lemmikud, kuigi kohati selle uduga kaasneb ka unisus, aga sellisel juhul tuleb vahetevahel appi kohvi, mida ma mõnikord ikka olen joonud, kui suur isu tekib, aga see pigem maitseelamuse jaoks või siis XS energiajook, mis on ainuke energiajook, mida ma olen nõus jooma. Kuna tegu on loodusliku tootega ja sama firma toodab ühtlasi ka magneesiumipulbrit, mille kuure ma aeg-ajalt tegema pean. Üldiselt need energiajoogid mul väga tihti kappi ei satu. Mõnikord oleme tellinud, aga viimane kord üllatas mind Amway ühe pakikesega. Nii, et suur aitäh neile, sest sellisel udusel hommikul oli see küll äärmiselt hea turgutus.


Kuna aega päev läks erakordselt ilusaks, siis oleks patt olnud toas lebotada, sest seda jõuab kindlasti talvel veel küll teha. Seega tuli meil järsku idee, minna metsarajale ja lõpuks käisime siis Lahemaa matkarajal, mis jääb Loska poole. Nii et oli üks äärmiselt mõnus päev, kus sai päeva väljas veeta ja õhtul mõnusalt kokata ja komöödiasarja vaadata. 

Sarjast rääkides, siis ma poleks kunagi arvanud, et mulle mõni seda sorti sari meeldima hakkab. Jutt käib siis sarjast IT crowd, mis on seda tüüpi sari, mida ma ise üksinda ilmselt vaatama poleks hakanud. Esimene osa, mis vaatasin, mulle ka erilist muljet ei avaldanud, aga kuna panime terve hooaja peale, siis kuidagi edasi ma isegi nagu süvenesin ära ja naljad hakkasid mulle ka nalja pakkuma. Ehk siis üks äärmiselt mõnus pühapäev oli, mida mul pole enam ammu olnud. 









Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.