image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Film: Tomb Raider

Me olime väiksena täidipojaga suured Tomb Raideri fännid. Mängu sai ikka päevast päeva mängitud. Tol ajal eksiteeris selline veel selline asi ka nagu arvutilimiit ehk tädi lubas arvutis ainult paar tundi olla ja kujutage siis ette seda mangumist, et me ikka vähemalt tunnike veel saaks mängida. Aga me olime ikka kohe nii suured fännid, et mängisime õues edasi - betoonblokide vahel kõõludes ja lakas hinnapallidelt hüpates. Ma kasvasin ju tegelikult poiste keskel üles, seepärast ma ka suurema osa ajast selliseid pigem poiste mänge mängisingi. Loomulikult on Angelina Joliega filmid väiksena mitmeid kordi läbi vaadatud ja kujutage ette seda rõõmu kui avastasin, et uus film tuleb.


Eks ma alguses olin üsna skeptiline, kuna oleme ju ikka Joliega harjunud, aga kui sain aru, et kogu saagat hakatakse algusest tegema, siis filmi osas meel isegi natuke muutus, aga kahtleval seisukohal olin ikkagi. Nii käisimegi pühapäeval kinos ja vaatsime filmi ära. See oli üle pika aja üks tõsiselt hea film, kui arvestada fakti, et ühe viimase asjana käisime Musta Pantrit vaatamas, mis oli kergelt öeldes kohutav. 

Minul oli terve filmi vältel pinge täiega üles kruvitud ja kutt mul kõrval poetas ka paar sõna, et see on ikka üks pingeline film. Eks ta vist vihjas sellel, et ta kätta üsna kõvasti pigistasin ja millest ma sain ise alles tükk aega hiljem aru. Pärast veel autos ütles, et oli jah kuidagi tugev haare. Aga filmi kõik efektid olid mõnusalt arvutimängulikud, mis tegigi selle filmi eriti heaks. Hiljem kodus tuli veel nii suur nostalgia tunne peale, et oleks tahtnud lausa mängu natuke mängida. 

Ainuke küsimus, mis tekkis oli see, et miks tehti see 3D filmina, sest mäletan vaid mõnda üksikut efekti. Aga see oli ka ainuke asi mille kallal vinguda. Igavust filmi jooksul ei tundud kordagi ja uni ka peale ei kippunud(märksõna Must Panter), nii et hinnanguks võiks vast saada üks suur viis plussiga. Igatahes jään uut osa suure huviga ootama, sest Alicia Vikander mängis Crofti väga hästi välja. Ja eks eriti elevust tekitas lõpp, kus peaaegu õige Lara juba sündis. Riietus veel järgmises osas muuta ja kõik on just nii nagu peab. 

Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

Powered by Blogger.